Hlavní město Praha Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Salon Jarky Čechové přijme do svého týmu Recepční. Požadujeme příjemný vzhled a vystupování. Znalost cizího jazyka a práce s PC výhodou. Práce na směny (dlouhý a krátky týden). NÁSTUP MOŽNÝ IHNED!!! V případě Vašeho zájmu pohovor domlouvejte osobně na tel. Čísle 604 533 580 Jaroslava Čechová...
Nabídka
Hledáme kandidátku na pozici asistentky pro společnost Iron & Steel Group, s. r. o. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání, znalost práce na PC, znalost německého nebo anglického jazyka, komunikační a organizační schopnosti. Reprezentativní vystupování. Místo výkonu práce Praha 4. Do výběrového řízení bude zařazena uchazečka, který zašle strukturovaný životopis.
...
Poptávka
Internetový server BonyBony, server hromadného nakupování v ČR, hledá zaměstnance na pozici Office manager/Customer service. Rosteme každým dnem a do našeho týmu hledáme schopné a důsledné lidi, kteří mají zájem o kreativní práci a extrémně zajímavý produkt.
Pozice: Office manager spojený s pracovníkem péče o zákazníky
Náplň práce
- zařizování drobných kancelářských věcí
- sledování nákladů společnosti + fakturace
- zpracovávání reportů
- komunikace se zákazníky přes mail, FB a telefon
Požadujeme:
- alespoň SŠ vzdělání
- znalost práce s počítačem (MS Office) a uživatelská znalost internetu
- samostatnost, zodpovědnost, systematičnost, pečlivost
- velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování
- týmového ducha
- časovou flexibilitu, možnost nástupu okamžitě
Nabízíme:
- práci na DPP či ŽL
- zajímavou práci v odvětví prodeje on-line
- odpovídající finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
- zkušený mladý tým
V případě zájmu o pozici nám zašlete CV....
Nabídka
Česká společnost podnikající v oblasti elektroniky a robotiky hledá vhodného kandidáta do svého kolektivu.
Náplň práce:
- zpracování došlých objednávek a expedice zboží
- fakturace
- prodej zboží koncovým zákazníkům a partnerům na provozovně
- příjem reklamací do systému
- telefonický a e-mailový kontakt s obchodními partnery a koncovými zákazníky
- vyřizování příchozích telefonů a e-mailů
Požadujeme:
- příjemné vystupování a jednání
- aktivní AJ písmem
- znalost účetního programu POHODA výhodou
- dobrá znalost PC (Excel, Word)
- dobré komunikační dovednosti
- psaní všemi deseti
- samostatnost, pečlivost
Nabízíme:
- zajímavou, pestrou a samostatnou práci v příjemném kolektivu
- zázemí stabilní společnosti
- 5 týdnů dovolené
- stravenky a další firemní benefity
- nástup dle dohody (co nejdříve)
Svůj životopis s telefonickým a e-mailovým kontaktem v ČJ a AJ posílejte na e-mail....
Nabídka
Dobrý den, nabízím časove flexibilní práci/brigádu se zajímavým finančním ohodnocením.
Požaduji:
- věk minimálně 18 let
- příjemné vystupování
Nabízím:
- práce v mladém kolektivu v kancelářich v centru Prahy
- nadstandardní platové ohodnocení
- velká časová flexibilita
- rychlý kariérní růst (a s tím související nárůst platu)
- při předložení maturitního vysvědčení až o 40% vyšší výdělky
PŘESTAŇTE HLEDAT PRÁCI, PRACUJTE!
Více informací poskytnu rád e-mailem či telefonicky....
Nabídka
HLEDÁME ŠIKOVNOU, SPOLEHLIVOU A PŘÍJEMNOU ASISTENTKU (SEKRETÁŘKU)! Pracovní doba: Po,St,Pá - 9-17 hod....
Poptávka
Firma SEAFOOD - dodavatel nejlepšího jídla v Praze hledá do svého office týmu office asistentku, která zvládne běžnou administrativní agendu a běžné asistentskou práci v kanceláři v centru Prahy.
Naše požadavky:
Střední škola
Počítač - běžná uživatelská úroveň
Výborná čeština a dobrá Angličtina
Komunikativní
Aktivní
Inteligentní
Prosíme o zaslání životopisu e-mailem.
Assistant:
Company SEAFOOD - the best food company in Prague is looking for a nice, communicative person who will be able to handle the usual office assistant work in our Head Office in the heart of Prague.
Our expectations:
Mid school
Computer skills: Standard user
Perfect Czech and good English
Communicative
Active
Intelligent
Please send your CV by e-mail....
Nabídka
Společnost IBSA-czech s.r.o.,
vyhlašuje výběrové řízení na pozici – vedoucí kanceláře, pro novou sekci:
ODKUP, SPRÁVA A VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK.
Požadavky:
- dokončené střední vzdělání a vyšší
- samostatnost, rozhodnost a kreativitu
- výborné komunikativní a organizační dovednosti podmínkou
- praxe v pohledávkách, právních a exekučních řízení podmínkou
- aktivní znalost práce s PC
- řidičské oprávnění sk.B
- občanská bezúhonnost
Nabízíme:
- práci ve fungující, dobře zavedené společnosti
- přátelský tým
- zaškolení, profesní růst
- atraktivní výdělky
- služební tel.
Životopisy s průvodním dopisem zasílejte na uvedenou email. adresu.
...
Nabídka
Nabízíme práci pro asistentku, účetní, fakturantku,sekretářku – komunikace se zákazníky, sepisování objednávek, administrativa, fakturace, vedení pokladny, atp.Která má zkušenosti na PC,Word,Excel,PowerPoint také aspoň částečně v oblasti účetnictví a jednání s klienty i s úřady. Je samostatná a v případě potřeby časově flexibilní. Rychle se učí novým věcem. Nástup možný od 1.2.2011-Ostatní dle osobní dohody.Možné i na VPP...
Nabídka
Pražská společnost působící v oblasti realit a inzerce hledá asistentku na HPP. Požadujeme: SŠ, praxe min 1 rok, komunikativnost na vysoké úrovni, příjemné vystupování, práce s PC. Nabízíme: příjemný mladý kolektiv, mobil, prémie + mzda. CV + FOTO zasílejte na e-mail.
...
Nabídka
Personální agentura Trend Práce nabízí brigádu na pozici Administrativní pracovník/ce.
Místo výkonu práce: Říčany u Prahy
Co bude Vaší náplní práce?
- zadávání dat do počítače, práce s excelovými tabulkami, tisk štítků
Požadavky:
- student VŠ
- výborná znalost MS Word a Excel
- spolehlivost, pečlivost
- docházka 4 hodiny denně v rozmezí od 8 – 16 hodin (Pokud budete chodit na osmou, doprava do Říčan je zajištěna ZDARMA z metra OPATOV)
- práce na poloviční úvazek
- nástup co nejdříve
Co Vám můžeme nabídnout?
- motivační ohodnocení 70 – 75 Kč/hod čistého
- práci v příjemném a mladém kolektivu
V případě zájmu kontaktujte sl. Traplovou.
...
Nabídka
Pro naší dynamickou obchodní společnost se sídlem v Praze 2, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka managera.
Náplň práce:
- zabezpečení administrativního a organizačního chodu kanceláře (pošta, time management atd.)
- komunikace s úřady
- práce na samostatných úkolech
- koordinace všech aktivit souvisejících se zajištěním chodu společnosti
- komunikace se zákazníky
- administrativní podpora
Požadavky:
- samostatnost
- komunikační a organizační schopnosti
- aktivní přístup k práci
- flexibilita
- ochota k občasným služebním cestám...
Poptávka
IT spolecnost hleda schopneho kandidata/ku na pozici Asistentka reditele IT.
Napln prace: "prava ruka" reditele a tymu IT specialistu, posilani reportu zakaznikum, administrativa, vedeni diare,vyrizovani telefonatu, korespondence, evidence smluv, zapisy z porad, organizace sluz. cest.
Pozadavky: min SS vzdelani, rid. prukaz sk. B, flexibilita, psych. odolnost, znalost MS Office, ochota spolupracovat, peclivost, zodpovednost.
Nabizime: mlady kolektiv, stravenky, mob. tel, fitness centrum...
Nabídka
Zajímavá brigáda, nejen na prázdniny v Praze.
Nadstandardní podmínky pro uchazeče,
kteří úspěšně absolvují výběrové řízení.
Základní znalost PC nutná. Pro termín
osobního pohovoru volejte na 777 68 3210.
...
Nabídka
- výplata každých 14 dnů
- notebook, zaškolení
-nevybírame žádne poplatky
- v případe zájmu volejte : 734 587 129
- volat PO-PA: 9:30 - 20:00...