Společnost TeleExpress, s.r.o., přijme uchazeče o brigádu. Jako operátor podpory zákaznického centra. Možnost dlouhodobé spolupráce i při studiu nebo mateřské dovolené. Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělán velmi dobrý hlasový projev bez logopedických vad řeči výborné vyjadřovací a komunikační dovednosti, dobrou znalost ČJ slovem i písmem klientsky orientovaný přístup uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) schopnost učit se a přijímat nové informace aktivní přístup ke svěřeným pracovním úkolům trestní bezúhonnost časovou flexibilitu a ochotu pracovat na směny dle vašeho výběru (provozní doba oddělení: po - pa 9 - 12 hod; 12 - 16 hod a 16 - 20 hod. ochotu pracovat na směny, které znáte 14 dní dopředu empatii a asertivitu anglický jazyk výhodou Nabízíme: zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti zaškolení na projekt zdarma (profesní vzdělávání a produktová školení) motivující finanční ohodnocení (hodinová mzda + bonusy v neomezeném množství) získání zkušeností a znalostí z oblasti telemarketingu plánování směn dle vašich možností osobní a kariérový růst až na pozici Manager Call centra příjemné pracovní prostředí pracoviště v centru Ostravy výborná dostupnost MHD nástup IHNED Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis s telefonním spojením na Vás na naši e-mail adresu: moravcova.petra@sluzba.info nebo si domluvte osobní pohovor na tel.čísle 596 111 484. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost TeleExpress, s.r.o., zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení. Společnost TeleExpress, s.r.o., prohlašuje, že osobní údaje obsažené v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.,CALL CENTRUM - podpora zákaznického centra - OSTRAVA