Jihomoravský Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Firma POREA s.r.o. hledá účetní pro samostatné účtování firem. Požadujeme 2 roky praxe v oboru. Nabízíme práci z domova. Rozsah práce je na 4-6 hodin denně. V případě zájmu zasílejte životopisy na email: katerina.porubanova@gmail.com...
Nabídka
Náplň práce: Zpracování podkladů pro dotační projekty, vyhledávání na webu, psaní textů. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe v administrativě, znalost práce Excel a Word, pečlivost a samostatnost. Praxe v oblasti dotací výhodou.
Statut OZZ/OZP podmínkou....
Nabídka
Přijmeme na chráněné místo v Brně pracovnici dispečinku s invalidním důchodem. Práce spočívá v telefonické komunikaci s vedoucími úklidových zakázek, kontrola docházky zaměstnanců, kontrola a evidence stížností. Nutnost umět pracovat s excelem a outlookem. Práce je na HPP na 120 hodin měsíčně, zkrácený úvazek, střídají se směny po 12h, střídají se volné a pracovní dny, některý víkend.(PO ČT, NE, ST,SO, ÚT...). Mezi směnami jsou volnné celé dny. Směny i dny si lze po dohodě s kolegyněmi vyměnit. Nástup je okamžitě. 725 870 882 , kolackova@sezev-facilty.cz...
Nabídka
Bezpečnostní a úklidová společnost působícÍ po celé ČR hledá
Provozního vedoucího ostrahy a úklidu pro Brno a okolí
Hlavní náplň práce:
- zajištění služeb ostrahy a úklidu na svěřených zakázkách
- komunikace s odběrateli, řízení a kontrola podřízených
- zodpovědnost za bezproblémové zajištění poskytovaných služeb
- spojená administrativní činnost
Požadavky:
- SŠ a vyšší vzdělání ( praxe výhodou, ale rádi zaučíme)
- komunikační a organizační schopnosti
- schopnost vedení týmu
- důslednost, loajalita, pracovitost
- znalost práce na PC (Word, Excell, Outlook,)
- praxe v obou
- ŘP-B
Nabízíme:
- práci na HPP
-plný úvazek
-vše potřebné k výkonu práce: auto, notebook, telefon
Životopis pošlete na email
Kontaktovat budeme jen vhodné uchazeče....
Nabídka
Přijmeme administrativní pracovnici/pracovníka na plný nebo zkrácený úvazek.
Pracovní místo je vyhrazené pro OZP. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání, znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Word a Excel), spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Výhodou praxe v administrativě, znalost mzdové problematiky.
Nástup ihned nebo dohodou....
Nabídka
POZICE: Administrativní pracovník/ce
Pracoviště:Brno
Počet míst: 2
Směnnost: jednosměnný
Pracovní úvazek: zkrácený 6 hod./den.
Mzda: 12 000,-Kč.
Nástup dle dohody.
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP)
Požadujeme: dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, zkušenosti s tvorbou personálních tabulek a reportů, tvorbou statistik, přehledů, analýz, základy účetnictví, spolehlivost, samostatnost, loajalitu, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování spolehlivost, pečlivost, praxe v administrativě výhodou, SŠ vzdělání, ŘP-B.
První kontakt možný POUZE písemnou formou. Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem...
Nabídka
Přijmeme kolegu/kolegyni do kanceláře. Místo je určeno pro osobu zdravotně znevýhodněnou s invalidním důchodem. Výhodou je praxe v personalistice. Jedná se o klasickou administrativní činnost, práce s PC, zadávání inzerce, základy personalistiky, zkušenost s vystavováním smluv a dohod vítána. Práce na HPP, pěkné prostředí, Brno...
Nabídka
Vyhrazené pracovní místo POUZE pro osoby znevýhodněné s invalidním důchodem. Přijmeme kolegu nebo kolegyni s praxí v administrativě. Práce zahrnuje nábory nových zaměstnanců a veškerá agenda s tím spojená. Práce na HPP s možností úpravy pracovní doby. Životopisy zasílejte na info @ sezev-chranenadilna.cz...
Nabídka
Pro svoji prodejnu v Brně hledáme schopné a ambiciózní pracovníky na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE / POKLADNÍ
Náplň práce:
-markování zboží na pokladně
-sjednávání splátkových smluv
-administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny)
-doplňkový prodej
Požadujeme:
-SŠ vzdělání s maturitou nebo 3 roky praxe se sepisováním splátkových smluv
-znalost práce na PC
-komunikační schopnosti a příjemné vystupování
-orientaci na zákazníka
-zodpovědnost
-trestní bezúhonnost
Nabízíme:
-zázemí silné české společnosti
-propracovaný systém zaškolení
-možnost osobního a profesního růstu
-možnost nástupu IHNED...
Nabídka
Hledáme kolegyni na administrativní výpomoc. Pozice je pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň.
Požadujeme:
• pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ
• příjemné vystupování
• pracovní nasazení a flexibilita
• znalost MS Office nutností (Excel, Word)
• základní znalosti účetnictví výhodou
• vhodné i pro absolventy s praxí v administrativě
Nabízíme:
• práci na HPP
• zázemí stabilní dynamické společnosti
• možnost profesního růstu
• mladý kolektiv
• po zaškolení možnost benefitů
• platové ohodnocení dle prokazatelné praxe
Náplň práce:
• zajištění administrativního chodu kanceláře
• zakládání dokumentace spojené s chodem kanceláře
• vyřizování telefonátů
• vedení drobné agendy
• evidence, rozdělování a ukládání pošty
• vedení pokladny včetně vyúčtování pokladen na pobočkách
• zajištění objednávek a komunikace s dodavateli
...
Nabídka
Baví tě komunikovat s lidmi? Jsi student, rodič na rodičovské dovolené, důchodce nebo si chceš prostě jen přivydělat? Nabízíme zajímavou a nevšední práci po celý rok v pravidelných výzkumech nekomerčního typu, takže po tobě nebudeme chtít žádnou reklamu ani nabízení produktů. Jsme společnost Focus a již více než 20 let se zabýváme výzkumem trhu a veřejného mínění.
V současné době hledáme tazatele na průzkum týkající se problematiky bydlení mladých v Brně. Hledáme nadšence, kterým je víc jak 18 let, mají základní znalost s PC, umí bez problémů komunikovat, jsou vstřícní a pečlivý. Za jeden vyplněný dotazník dostaneš 100Kč – 300Kč, samozřejmě záleží na délce a obtížnosti dotazníku. Pracovat můžeš i na dalších průzkumech po celý rok, bez časového omezení na DPP. Samozřejmě projdete krátkým školením buď po skypu nebo emailu.
Těšíme se na zprávu od Tebe, nejlépe na email junova@focus-agency.cz více informací naleznete na našich stránkách http://www.focus-agency.cz/
...
Nabídka
Společnost cba corporation a.s. hledá kolegyni na administrativní výpomoc.
Pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň.
Požadujeme
•pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ
•příjemné vystupování
•pracovní nasazení a flexibilita
•znalost MS Office nutností (Excel, Word)
•základní znalosti účetnictví výhodou
•znalost AJ výhodou
•vhodné i pro absolventy s praxí v administrativě
Nabízíme
•práci na HPP
•zázemí stabilní dynamické společnosti
•možnost profesního růstu
•mladý kolektiv
•po zaškolení možnost benefitů
•platové ohodnocení dle prokazatelné praxe
Náplň práce
•zajištění administrativního chodu kanceláře
•zakládání dokumentace spojené s chodem kanceláře
•vyřizování telefonátů
•vedení drobné agendy
•evidence, rozdělování a ukládání pošty
•vedení pokladny včetně vyúčtování pokladen na pobočkách
•zajištění objednávek a komunikace s dodavateli
V případě zájmu volejte na 725 677 254 nebo 545 218 533 nebo posílejte životopisy na mail: prace@cbacorp.cz ...
Nabídka
Co budete dělat?
- telefonicky sjednávat schůzky s potenciálními klienty v rámci dotačních programů EU
- připravovat a ověřovat aktuálnost databáze
- zasílat obchodní sdělení
- zajišťovat související administrativní činnost
Jaké předpoklady u Vás očekáváme?
- komunikativnost
- psychickou odolnost
- schopnost rychle se zorientovat v problematice
- uživatelská počítačová gramotnost, zejm. MS Office, internet
- zkušenosti s telemarketingem vítány
A co Vám nabízíme?
- pracoviště v centru Brna
- práce na dohodu o provedení práce
- finanční ohodnocení dle výsledků
- při kvalitních výsledcích možnost dlouhodobé spolupráce
- nástup dle dohody
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis!
Do předmětu zprávy uveďte “TELEFONISTA”.
...
Nabídka
Hledame asistentku do nasi kancelare v Brne. Nase spolecnost se zabiva distribucem ovoce. Pozadavky:anglicky jezyk- plynule, vlastní motorove vozidlo, flexibilita, nejlépe prax v oblasti obchodu. Zivotopisy zasilat na email: codiadmk2@gmail.com...
Nabídka
Končíte školu ekonomického směru a toužíte se zabývat účetnictvím?
Jste připraveni učit se od zkušenějších a vypracovat se na pozici samostatné účetní?
Jste ochotni začít pracovat na zkrácený úvazek, který může narůstat?
Pokud ano, pak právě Vás hledá brněnská účetní kancelář Sourcery s.r.o., která plánuje přijmout do svých řad kolegu/kolegyni na zkrácený úvazek (0,5) na pozici účetní.
Požadujeme:
- student/ka posledního ročníku VŠ ekonomického směru
- chuť učit se
- základní znalost účetnictví, daňové problematiky
- orientace v programu Pohoda výhodou
- znalost práce na PC, pokročilé užívání MS Office
- pečlivost, samostatnost a spolehlivost
- řidičský průkaz sk. „B“ vítán
V případě, že máte zájem o naši nabídku a splňujete uvedené požadavky, zašlete svůj profesní životopis vč. motivačního dopisu na e-mail a do předmětu uveďte „Účetní“.
...