Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Dobrý den,
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, pro auto koupit, koupit motocykl, pro vytváření své vlastní podnikání, pro své osobní potřeby déle na pochybách.Nabízíme půjčky peněz, rychle, za velmi příznivých podmínek, s úrokovou sazbou v nominální výši 3% bez ohledu na množství. Pro veškeré informace, prosím, přímo na e-mail níže:
...
Nabídka
Administrativní práce, překlad a případné tlumočení v Lipsku.
Dobrá angličtina a základy němčiny.
Zápisy z jednání, pomoc při prezentacích.
Samostatná činnost dle zadání.
Organizace a účast na jednání, zajišťování potřebných podkladů
Jednání s klienty, dodavateli a ostatními zaměstnanci
Zastupování jednatele, rozhodování a delegování práce ostatním v jeho nepřítomnosti
Výborné platové podmínky.
So i Ne volné.
Možnost pracovat i na ŽL...
Nabídka
For our client - the world leading supplier of industrial gases, we are looking Czech and English speaking employees to complete the customer support team for Czech and Slovak customers.
Place of work: Timisoara, Romania
Start date: ASAP
Contract type: full-time
To fulfill the requirements for the position you need to have:
- knowledge of Czech language as a native to communicate with Czech customers
- knowledge of English on the level intermediate/upper intermediate to communicate with your Romanian colleagues
- experience with administrative work is an advantage
- desire to relocate for long term
Your responsibilities will be:
- daily communicate with Czech customers in Czech language
- ensure customer issues are dealt with promptly
- provide customers with information related to price, orders, products
- enter orders and process customer returns via SAP (skills with SAP is not necessary)
More info:
+421 948 099 192...
Nabídka
Hledáme aktivních lidí, kteří rádi poznávají svět a jine kultury. Pro našeho klienta - Rumunsku společnost zabývající se distribucí průmyslových plynů obsazujeme pozici - Front / back office operator.
Place of work
Timisoara (Temešvár), Romania, Abroad – Others
Salary offered (gross)
dohodou
Start date
ASAP
Contract type
full-time
Job description, responsibilities and duties
* Ensure customer issues are dealt with promptly
* Provide customers with information related to price, orders, products
* Enter orders and quotations into SAP (Order Taking)
* Process customer returns via SAP (Order maintanance)
* Process requests for creating and updating SAP data (Customer Master Data)
* Manage the open orders by extracting and analyzing SAP reports
* Provide training and support to team members
* Maintain pricing and contract information in SAP
Other benefits
* opportunity to work in a different country
* opportunity to gain professional experience
* contract for indefinite time
* long...
Nabídka
Společnost cba corporation a.s. hledá kolegyni na administrativní výpomoc.
Pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň.
Požadujeme
•pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ
•příjemné vystupování
•pracovní nasazení a flexibilita
•znalost MS Office nutností (Excel, Word)
•základní znalosti účetnictví výhodou
•znalost AJ výhodou
•vhodné i pro absolventy s praxí v administrativě
Nabízíme
•práci na HPP
•zázemí stabilní dynamické společnosti
•možnost profesního růstu
•mladý kolektiv
•po zaškolení možnost benefitů
•platové ohodnocení dle prokazatelné praxe
Náplň práce
•zajištění administrativního chodu kanceláře
•zakládání dokumentace spojené s chodem kanceláře
•vyřizování telefonátů
•vedení drobné agendy
•evidence, rozdělování a ukládání pošty
•vedení pokladny včetně vyúčtování pokladen na pobočkách
•zajištění objednávek a komunikace s dodavateli
V případě zájmu volejte na 725 677 254 nebo 545 218 533 nebo posílejte životopisy na mail: prace@cbacorp.cz ...
Nabídka
Nejsme veliká firma... Spíš malá, rodinno - kamarádská. Nehrajeme si na veliké manažery a nemusíme prosit vzdálené vedení společnosti o každou hloupost... Spolu s majiteli firmy si o všem důležitém rozhodujeme sami. Jsme Pentia consulting - česká poradenská společnost. Na trhu působíme 13. rokem. Máme 40000 spokojených stávajících klientů a vlastní akreditovanou vzdělávací akademii. Máme hodně dobré pracovní podmínky - bezplatné zahraniční školení, služební Volkswageny, atraktivní firemní dovolené i nejvyšší meziprovize za vedení a řízení spolupracovníků na trhu. Abychom se mohli dobře postarat o naše klienty, potřebujeme rozšířit náš tým. Chcete se k nám přidat? Pošlete nám svůj životopis na náš email. Přivítáme schopné a spolehlivé posily ze všech regionů ČR - zkušené finanční poradce, začátečníky, nováčky, tipaře, manažery a prodejce investičních kovů. Chyťte svojí šanci! Nemusí se opakovat......
Nabídka
Co budete dělat?
- telefonicky sjednávat schůzky s potenciálními klienty v rámci dotačních programů EU
- připravovat a ověřovat aktuálnost databáze
- zasílat obchodní sdělení
- zajišťovat související administrativní činnost
Jaké předpoklady u Vás očekáváme?
- komunikativnost
- psychickou odolnost
- schopnost rychle se zorientovat v problematice
- uživatelská počítačová gramotnost, zejm. MS Office, internet
- zkušenosti s telemarketingem vítány
A co Vám nabízíme?
- pracoviště v centru Brna
- práce na dohodu o provedení práce
- finanční ohodnocení dle výsledků
- při kvalitních výsledcích možnost dlouhodobé spolupráce
- nástup dle dohody
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis!
Do předmětu zprávy uveďte “TELEFONISTA”.
...
Nabídka
Hladáš zaujímavú prácu v cestovnom ruchu (administratíva)? Ponúkame prácu CK delegátov výhradne pre českých a slovenských turistov v hoteloch a rezortoch v Dubaji a Ajmane. Požadujeme: pracovitosť, flexibilitu, zodpovednosť, príjemné vystupovanie. Nie je potreba ovládať anglický jazyk, prioritou je jazyk slovenský a český + čiastočná znalosť ruského jazyka vítaná, nie je však podmienkou.
Vek: 40-55 rokov (mladší uchádzači prosím nie, neosvedčili sa nám v spolahlivosti)
Ponúkame: nadštandartné platobné podmienky, ubytovanie a stravovanie v mieste, práca v príjemnom kolektíve, práca na trvalý pomer alebo dohodou na 3 mesačné turnusy. Skúšobná doba 1 mesiac. Nástup ihneď, alebo po vzájomnej dohode. Viac info emailom po zaslaní CV.Mzda 2000$+benefity, plati pr celu CR a SR...
Nabídka
Hledám firmy a podnikatele, kteří by chtěli za rozumné peníze oslovit další možnou klientelu, na kterou doteď nikdo moc nemyslel - možnost oslovit účinně další desítky tisíc lidí..:-)...
Nabídka
Místo výkonu práce:
- České Budějovice
Náplň práce:
- aktivní nábor uchazečů o zaměstnání
- správa inzerce
- tvorba pracovních smluv
- zadávání dat do systému
- kontrola docházky zaměstnanců
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr
- zaučení na uvedenou pozici
- pracovní doba 7:30 – 16:00
- víkendy a svátky volné
- služební telefon
Požadujeme:
- ukončené SŠ vzdělání
- praxe v personalistice výhodou
- samostatnost, spolehlivost
- aktivní řidič sk. B
- NÁSTUP IHNED
...
Nabídka
Jsme renomovaná výzkumná společnost SC&C, zabýváme se demografickými, sociologickými a marketingovými výzkumy a hledáme nové posily týmu na pozici
TAZATEL VÝZKUMU PO TELEFONU
100 – 120,- Kč/hodinu, týdenní výplata!
Pozice tazatele je pro nás klíčová, proto si jich vážíme a umíme je ocenit.
Pro tuto práci potřebujete:
- věk min. 18 let
- velmi dobré komunikační schopnosti
- příjemné jednání a vystupování
- spolehlivost a pečlivost
- základní znalost práce na PC
- trestní bezúhonnost
My Vám nabízíme:
- unikátní možnost podílet se na zajímavých výzkumných projektech
- zajímavé a motivační finanční ohodnocení + možnost dalších příplatků a bonusů
- možnost týdenní výplaty
- velmi přátelský přístup a pohodový tým
- příjemné prostředí útulných kanceláří v centru Prahy
- dlouhodobou spolupráci
- časově flexibilní práci
- externí formu spolupráce na ŽL nebo DPP
Práce je vhodná i pro studenty, maminky na MD a aktivní důchodce!
Staňte se členem našeho týmu a my si Vás budeme hýčkat! Zavolejte m...
Nabídka
Společnost GOFIT Sp. o.o. Výrobce a distributor sportovních potřeb, vzhledem k dynamickému
rozvoji firmy, hledá pro svůj tým osobu na pozici:
Specialista pro marketing a sociální média
Místo práce: Český Těšín
Osoba, kterou zaměstnáme na této pozici bude zodpovědná za:
- zavedení, udržování a rozvíjení tvůrčích komunikace na sociálních sítích a
spravovat profily na Facebooku (min. 7 příspěvků za týden), Instagramu, YouTube
-vytvářet unikátní obsah (zahrnující contenty) a sociální mediální kampaně,
pečovat o dobrou image firmy
- 24h / 7 dostupnost na sociálních sítích (odpovídání na zprávy, komentáře, rychlá odezva
v době krize + prodej produktů)
- nepřetržitý kontakt se skupinou instruktorů (v podobě tiskového mluvčího) + Řízení a supervize
skupiny v průběhu realizace marketingových plánů
- informační a výzkumná činnost (fitness kluby, tělocvičny, atd.).
- vytváření newsletter / mailing
- budování image a značky společnosti
- blogování ohledně sportu, fitness a zdravého životního...
Nabídka
Hledame asistentku do nasi kancelare v Brne. Nase spolecnost se zabiva distribucem ovoce. Pozadavky:anglicky jezyk- plynule, vlastní motorove vozidlo, flexibilita, nejlépe prax v oblasti obchodu. Zivotopisy zasilat na email: codiadmk2@gmail.com...
Nabídka
Pro naší prodejnu hledáme vhodného kandidáta na pozici vedoucí prodejny Pompo Mercury České Budějovice
Požadujeme:
Zkušenosti s vedením kolektivu a s obchodem vítané
Aktivní přístup
Organizační a komunikační schopnosti
Spolehlivost, flexibilitu a pečlivost
Bezúhonnost
Uživatelskou znalost práce na PC
Nabízíme:
Práci v moderní a dynamické společnosti
Samostatnou práci
Zaměstnanecké benefity...
Nabídka
Provozního technika/techničku pro oblast správy nemovitostí přijme SBD Praha 8. Evidence dokladů, komunikace s úřady a spravovanými objekty, zajišťování oprav. Požadavky SŠ/VŠ-stavebně technického směru výhodou, PC. Nástup dle dohody....