Informace - přes 70 000 registrovaných
- přes 1 000 000 inzerátů
Rozšířené hledání >>
hledaní inzerátů
Vložit inzerátVložit inzerát
Sponzorované odkazy
DOPORUČUJEME
Přijmeme nového člena týmu, kterého by bavila propagace & ticketing a měl chuť pracovat v kulturní sféře.

Co Vás čeká:
- příprava propagačních materiálů
- předprodej vstupenek
- vyúčtování prodeje
- agenda autorských práv
- statistika a dokumentace činnosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- znalost práce s MS Office
- řidičský průkaz sk. B
- znalost AJ
- časová flexibilita (účast na večerních koncertech)
- orientace v oblasti klasické hudby výhodou

Co vám můžeme nabídnout:
- práci v příjemném prostředí kulturní sféry
- odpovídající platové ohodnocení
- pracovní smlouvu na plný úvazek na dobu neurčitou
- nástup možný dle dohody
- benefity: služební mobilní telefon a stravenky
- poznáte chod profesionálního orchestru zblízka
- zázemí v centru Pardubic & malý, ale stabilní tým příjemných kolegů :-)

Přihlášky do výběrového řízení zasílejte spolu s profesním životopisem zasílejte do Komorní filharmonie Pardubice nejpozději do 15. 11. 2017.
Číslo inzerátu  |  813217
Vloženo  |  27. 10. 2017
Změněno  |  27. 10. 2017
Stav  |  nový
Druh  |  nabídka
Kraj  |  Pardubický
Okres  |  Pardubice
Zvýrazněn do  |  nezvýrazněn
Topován do  |  netopován
Poslední topování  |  netopován
Zvýhodnit inzerát >> Přidat do výběru >> Zrušit inzerát >> Archiv podobných inzerátů >>

Cena: dohodou

Pracovník propagace a ticketingu - Kontaktní údaje

Firma  |  Komorní filharmonie Pardubice
Ičo  |  00088447
Ulice  |  
Město  |  
Kraj  |  
Okres  |  
Telefon  |  neuveden
Email  |   Zjistit Email >>


Hodnocení uživatele  |  0 pozitivní / 0 záporné  
přejít na hodnocení >>
další inzeráty od inzerenta >>

Pracovník propagace a ticketingu - Kontaktní formulář

Odesíláte své kontakty a požadavky inzerujícímu.
Text
Váš telefon  
Váš e-mail
Nevyplňovat:


Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

Hledám práci z domova
Hledám práci, kterou je možné vykonávat z domova na PC. Jsem OZP na invalidním vozíku a pobírám invalidní důchod. Nemám zájem o práci, kde jsou zapotřebí nějaké vstupní poplatky. Vzdělání: vyučen Technické znalosti a dovednosti: MS office Word, základy MS Excel, email, internet Pracovní zkušenosti: Administrativní pracovník -vyhledávání potencionálních zákazníku, provádění emailové komunikace k dosažení poptávky- objednávky ze strany klienta. Práce s databázi Intouch.
Administrativa dohodou
Administrativa
Administrativní pracovník - pouze OZP (na jednosměnný provoz), požadujeme alespoň. Brno - Maloměřice
Administrativa dohodou
Administrativa pro osoby znevýhodně
Vyhrazené pracovní místo POUZE pro osoby znevýhodněné s invalidním důchodem. Přijmeme kolegu nebo kolegyni s praxí v administrativě. Práce zahrnuje nábory nových zaměstnanců a veškerá agenda s tím spojená. Práce na HPP s možností úpravy pracovní doby. Životopisy zasílejte na info @ sezev-chranenadilna.cz
Administrativa dohodou
Obchodní zástupce pro personální ag
Nabízíme: · mobilní telefon · prostor pro seberealizaci a uplatnění vlastních nápadů · práce ve stabilní společnosti · motivační prémiová složka mzdy
Administrativa dohodou
saintemaria.step88@gmail.com
Nabízíme půjčky do 24 hodin. Úvěr nabídka urgent v rozmezí od 2000 Eur (€) 3 000 000 Eur ( € ), které vám pomohou ve všech váš finanční problém. Nabízíme půjčky v rozmezí od 2000 Eur do 10,000,000 Euro na nízké sazby úrok 2% ročně a budete mít možnost splácení až 30 let. Pro všechny vaše potřeby úvěru a financování a úvěr, prosím, kontaktujte nás. Tady je můj e-mail: saintemaria.step88@gmail.com POZNÁMKA: pracujeme pouze s klientem, vážný a upřímný. Děkuji za laskavě kontaktujte nás. saintemaria.step88@gmail.com Whatsapp číslo: +39 3500916670
Administrativa dohodou
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE/POKLADNÍ
Pro svoji prodejnu v Brně hledáme schopné a ambiciózní pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE / POKLADNÍ Náplň práce: -markování zboží na pokladně -sjednávání splátkových smluv -administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny) -doplňkový prodej Požadujeme: -SŠ vzdělání s maturitou nebo 3 roky praxe se sepisováním splátkových smluv -znalost práce na PC -komunikační schopnosti a příjemné vystupování -orientaci na zákazníka -zodpovědnost -trestní bezúhonnost Nabízíme: -zázemí silné české společnosti -propracovaný systém zaškolení -možnost osobního a profesního růstu -možnost nástupu IHNED
Administrativa dohodou
Telefonický poradce klientů
Už dávno jsme se rozhodli nebýt průměrným call centrem. Svoji pozornost věnujeme individuálním požadavkům klientů, ale i zaměstnanců. Základním důvodem, proč existujeme je, abychom našim obchodním partnerům dokázali poskytovat komplexní služby ? průzkumy trhu, průzkumy spokojenosti zákazníků, reklamační linky, správa pohledávek apod. Naším specifikem je, že vždy pracujeme s existujícím seznamem klientů. U nás dbáme na přátelskou atmosféru a spokojenost našich zaměstnanců i klientů. U nás komunikujeme jenom se stávající zákazníky. U nás pracujeme ve skvělém kolektivu v moderním prostředí. Na starost budete mít: ? Řešení požadavků zákazníků ? Pasivní/aktivní telefonickou komunikaci s existujícími klienty. Podpora prodeje doplňkových produktů Rádi nabídneme: ? Motivující finanční ohodnocení odpovídající dosaženým výsledkům ? Soulad pracovního a osobního života: Pozice je vhodná i pro absolventy. Co neumíte, to Vás naučíme.
Administrativa dohodou
Financování projektů
Здравейте, аз съм физическо лице, което предлага международни заеми. С капитал които ще се използват за предоставяне на краткосрочни и дългосрочни заеми между физически лица От 4000 до 500 000, за всички сериозни хора, които са в реални нужди, процентът от лихвата е 2% годишно. Предоставям заеми Финансов, Ипотечен, Инвестиционен кредит, Автополучател, Личен заем. Мога да удовлетворя моите клиенти в рамките на максимум 3 дни след получаване на формуляра за кандидатстване. Никой сериозен човек не се въздържа За повече информация, моля свържете се с мен: antoinedurin5@gmail.com
Administrativa 125,-


<< Zpět
Tisk výběru Odeslat výběr
Od Komu Kopie Text
Odběr inzerce
Po vložení emailu Vám budeme posílat inzeráty ze zvolené kategorie inzerce.
Články
Jak vybrat běžecký pás? >> Jak vybrat běžecký pás? Je pro vás pravidelné chození do tělocvičny nepředstavitelné? Pořiďte si domů vlastního pomocníka, na kterém si každou volnou chvíli můžete protáhnout tělo a dobít energii.
Chcete zhubnout? Pořiďte si eliptický trenažer. >> Chcete zhubnout? Pořiďte si eliptický trenažer. Několik tipů a rad při výběru eliptického trenažeru
Elektrocentrály AKCE >> Elektrocentrály AKCE Profi i hobby elektrocentrály, Heron, Woodster, Scheppach. Široký výběr, prodloužená záruka, servis, doprava zdarma, dárky.
Volné reklamní místo >> Volné reklamní místo Chcete u nás inzerovat? Nabízíme volné místo pro PR článek. Klikněte pro více informací.
Grily Weber v akci >> Grily Weber v akci Oblíbené grily značky Weber na dřevěné uhlí, plynové nebo elektrické. Široký výběr, Dárek zdarma, Doprava zdarma.
Nejprodávanější kompresory >> Nejprodávanější kompresory Kompresory Scheppach, Extol pro domácnosti i firmy. Malé bezolejové i velké olejové s pracovním tlakem 8 bar a více. Bohaté příslušenství ke kompresorům.
Pily, brusky, bourací kladiva. Bohatá nabídka příslušenství >> Pily, brusky, bourací kladiva. Bohatá nabídka příslušenství Nářadí za akční ceny + dárek zdarma. Doprava nad 2900 Kč zdarma.
Štípačky na menší polena >> Štípačky na menší polena Horizontální štípačky na menší polena. Ke štípačům praktický Dárek a Doprava Zdarma. Vše skladem k odeslání.

Přijmeme nového člena týmu, kterého by bavila propagace & ticketing a měl chuť pracovat v kulturní sféře. Co Vás čeká: - příprava propagačních materiálů - předprodej vstupenek - vyúčtování prodeje - agenda autorských práv - statistika a dokumentace činnosti Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? - minimálně SŠ vzdělání s maturitou - znalost práce s MS Office - řidičský průkaz sk. B - znalost AJ - časová flexibilita (účast na večerních koncertech) - orientace v oblasti klasické hudby výhodou Co vám můžeme nabídnout: - práci v příjemném prostředí kulturní sféry - odpovídající platové ohodnocení - pracovní smlouvu na plný úvazek na dobu neurčitou - nástup možný dle dohody - benefity: služební mobilní telefon a stravenky - poznáte chod profesionálního orchestru zblízka - zázemí v centru Pardubic & malý, ale stabilní tým příjemných kolegů :-) Přihlášky do výběrového řízení zasílejte spolu s profesním životopisem zasílejte do Komorní filharmonie Pardubice nejpozději do 15. 11. 2017.,Pracovník propagace a ticketingu


Inzerce zdarma, bazary:
Partneři inzerce zdarma: , Naši další partneři
RSS ,Inzerce a ochrana osobních údajů
TOPlist
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace