Personalista/ka Hledáme personalitu/ku na nábor nových zaměstnanců po celé ČR s možností cestování. Požadujeme: • uživatelskou znalost MS Office • dobré komunikační a organizační schopnosti • odolnost vůči stresu • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • ochotu pracovat denně v terénu (kontrola zaměstnanců v podnicích) • zodpovědnost, samostatnost, asertivitu • trestní bezúhonnost • ŘP skupiny B, aktivní řidič podmínkou Náplň práce • nábor nových zaměstnanců • vedení zaměstnanecké agendy • osobní kontrola docházek • registrace uchazečů o zaměstnání • výběrové pohovory a testování uchazečů o práci • komunikace s personálními odděleními • pravidelný reporting Nabízíme: • nástupní plat 25.000kč,po zkušební době 30.000kč • dlouhodobé zaměstnání na HP • notebook, telefon Pokud Vás naše nabídka zaujala, splňujete výše uvedené požadavky a máte zájem o námi nabízenou pozici, zašlete nám svůj profesní životopis na : Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů, byla dána přednost jiným kand,Personalista/ka-Olomouc