Ostrava-město Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Nabízím možnosti spolupráce lidem, kteří chtějí vydělávat. Pracujeme v oblasti reklamy a propagace. Dobře placená práce. Zaškolení zdarma. Práce v mladém kolektivu...
Nabídka
Hledáme vhodnou komunikativní kandidátku pro administrativní práci v Ostravě. Možnost rychlého pracovního postupu.
Životopis zasílejte na e-mail: meg.ice@emai.cz...
Nabídka
Hledáme vhodnou komunikativní kandidátku pro administrativní práci v Ostravě. Možnost rychlého pracovní postupu. Životopisy zasílejte na e-mail: meg.ice@email.cz...
Nabídka
Do nově otevřené pobočky obchodní firmy přijmeme spolupracovníky pro komunikaci s klienty. Vysoké příjmy....
Nabídka
Prijmeme, prodavace, hostesky do nove otevrene spolecnosti.Do 100kc/h cisteho....
Nabídka
Česká společnost se zastoupením v Ostravě vypisuje výběrové řízení na pozici administrativně-organizačního pracovníka.Požadujeme základy práce na PC a orientaci na internetu,schopnost pracovat v týmu,vést administartivní a personální agendu.Životopisy zasílejte na e-mail:rosova83@seznam.cz...
Nabídka
Kosmetické studio v Ostravě příjme ženu s kladným přístupem k ošetřování pleti a k práci s produkty na bázi dermatologie. Moravskoslezský kraj. Vhodné pro: studentky, SŠ, VŠ, ženy na MD i pro absolventy bez praxe (zaškolím).
Zájemci zasílejte své životopisy na e-mail: Angie.Tran@email.cz Nebo kontaktujte na tel. číslo: 608920961 Kontaktní osoba: Angie Tran...
Nabídka
Realitní kancelář se sídlem v Ostravě přijme do svého týmu 2 realitní makléře. Požadujeme solidní vystupování a jednání, komunikativnost, samostatnost, flexibilitu. Nabízíme zázemí stab. firmy, která je již 10 let na realitním trhu, dobré finanční ohodnocení, bezplatné zaškolení v rámci firmy. Práce vhodná i jako VPP či brigáda. Tel: 739 576 774....
Nabídka
Přijmeme usměvavého člověka na recepci pro styk se zákazníky. Požadujeme příjemné vystupování a komunikativnost. Nástup možný ihned. Plat 14000Kč. Osobní pohovor si domluvte na: 608 936 868....
Nabídka
Společnost TeleExpress, s.r.o., přijme uchazeče o brigádu. Jako operátor podpory zákaznického centra. Možnost dlouhodobé spolupráce i při studiu nebo mateřské dovolené.
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělán
velmi dobrý hlasový projev bez logopedických vad řeči
výborné vyjadřovací a komunikační dovednosti, dobrou znalost ČJ slovem i písmem
klientsky orientovaný přístup
uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
schopnost učit se a přijímat nové informace
aktivní přístup ke svěřeným pracovním úkolům
trestní bezúhonnost
časovou flexibilitu a ochotu pracovat na směny dle vašeho výběru (provozní doba oddělení: po - pa 9 - 12 hod; 12 - 16 hod a 16 - 20 hod.
ochotu pracovat na směny, které znáte 14 dní dopředu
empatii a asertivitu
anglický jazyk výhodou
Nabízíme:
zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti
zaškolení na projekt zdarma (profesní vzdělávání a produktová školení)
motivující finanční ohodnocení (hodinová mzda + bonusy v neomezeném množství)
získání zkušeností a znalostí z oblasti telemarketingu
plánování směn dle vašich možností
osobní a kariérový růst až na pozici Manager Call centra
příjemné pracovní prostředí
pracoviště v centru Ostravy
výborná dostupnost MHD
nástup IHNED
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis s telefonním spojením na Vás na naši e-mail adresu: moravcova.petra@sluzba.info nebo si domluvte osobní pohovor na tel.čísle 596 111 484.
Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost TeleExpress, s.r.o., zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení. Společnost TeleExpress, s.r.o., prohlašuje, že osobní údaje obsažené v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám....