Praha 3 Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Společnost FINHANZA s.r.o. vyhlašuje výběrové řízení určené pro OZP 3. stupně, pro zaměstnanecký poměr na pozici asistent/ka kanceláře, v lokalitě Praha 3 Vinohrady.
Nabízíme:
- zaměstnání v rozvíjející se společnosti
- práci v příjemném kolektivu
- osobní přístup k zaměstnancům
- klouzavá pracovní doba
- finanční bonusy ke mzdě
- firemní benefity
- proškolení a systematické vzdělávání
- bezbariérový přístup
Požadujeme:
- samostatnost
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- znalost práce na PC (word, excel, internet)
- invaliditu 3. stupně
Očekáváme Váš životopis a motivační dopis.
...
Nabídka
Pro zprostředkování obchodu, prodeje a služeb na novou pobočku v Praze hledáme nové kolegy / kolegyně.
Jedná se o práci v kanceláři – nikoliv o pojišťovnictví a dealerství.
Nabízíme: zázemí úspěšné společnosti, zaškolení, karierní růst, měsíční příjem 26000,
přátelský kolektiv.
Požadujeme: spolehlivost, komunikativnost, základy na Pc, ochotu učit se novým věcem.
Pokud vás tato nabídka zaujala, domluvte si osobní pohovor.
...
Nabídka
Účetní / administrativní pracovník/ce
Pro naši firmu Halal Meat s.r.o. se sídlem v Praze 3, hledáme kandidáta/-ku na pozici samostatné účetní / administrativní pracovnice.
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru
- min. 3 roky praxe v oblasti zpracování kompletního účetnictví
- praxe ve zpracování a účtování mezd
- znalost účetního programu POHODA
- dobrá znalost MS OFFICE
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost a zodpovědnost
- řidičský průkaz sk.B
Náplň práce:
- zpracování kompletního účetnictví společnosti
- zpracování a evidence faktur
- zpracování a účtování mezd
- správa a vedení pokladny
- komunikace s odběrateli a dodavateli
- administrativní podpora vedoucího a majitele firmy
- zpracování příchozí a odchozí pošty
- zajištění chodu kanceláře a vyřizování telefonických hovorů
Nabízíme:
- dobré platové ohodnocení
- nástup ihned
- sleva na naše zboží
- pracovní doba 9:00 – 17:30 h
Své životopisy posílejte na uvedený email...
Poptávka
IT spolecnost hleda schopneho kandidata/ku na pozici Asistentka reditele IT.
Napln prace: "prava ruka" reditele a tymu IT specialistu, posilani reportu zakaznikum, administrativa, vedeni diare,vyrizovani telefonatu, korespondence, evidence smluv, zapisy z porad, organizace sluz. cest.
Pozadavky: min SS vzdelani, rid. prukaz sk. B, flexibilita, psych. odolnost, znalost MS Office, ochota spolupracovat, peclivost, zodpovednost.
Nabizime: mlady kolektiv, stravenky, mob. tel, fitness centrum...