Náplň práce: zajištění hladkého chodu skladu - objednávání zboží na sklad, jeho příjem a evidence, vydávání technikům, příjem demontovaného zboží dle protokolů, odepisování zboží a kontrola evidenčních a předávacích protokolů, reklamace vadného zboží, inventura skladu, zadávání přijatých faktur, naskladňování zboží, kontrola plateb zákazníků a párování plateb v účetním programu Požadujeme: - SŠ vzdělání, spolehlivost, zodpovědnost, přesnost a organizační schopnosti, schopnost rychle se učit novým věcem, vyrovnanou osobnost odolnou vůči stresu, základy účetnictví a orientace v účetních programech výhodou, znalost práce s PC (MS office - Word, Excel, Power point) a e-mailové korespondence (Outlook) nutná, trestní bezúhonnost, časovou flexibilitu, ŘP skupiny B Nabízíme: - příjemné pracovní prostředí a práci v mladém dynamickém kolektivu - profesní rozvoj - zázemí stabilní a perspektivně se rozvíjející společnosti - odpovídající finanční odhodnocení - nástup možný ihned,ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE SKLADU