Věnujeme se poskytování a zprostředkování všech druhů úvěrových produktů - bankovní i nebankovní spotřebitelské úvěry, úvěry pro živnostníky a firmy, vyplácení exekucí na nemovitostech, klasické i americké hypotéky, hotovostní krátkodobé půjčky. Náplň práce: - Telefonický a osobní kontakt s klienty, vyřizování žádostí o úvěr. - Organizace času manažera, domlouvání schůzek. - Administrativa, reporting. - Zajištění chodu kanceláře. Požadujeme: - Vynikající komunikační dovednosti, kultivovaný psaný i mluvený projev. - Samostatnost a časová flexibilita. - Dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Internet). - Zkušenosti s komunikací s klienty výhodou (např. callcentrum). - ŘP nebo alespoň ochota v budoucnu si ho zřídit. Nabízíme: - Příjemné pracovní prostředí, pohodový kolektiv. - Možnost kariérního růstu. - Odpovídající mzdové ohodnocení + zajímavá motivační složka. - Mobilní telefon a notebook i k soukromému použití. - Nástup ihned. Místo práce: Brno,Asistent/ka regionálního manažera