Přijmeme organizačně schopnou, komunikativní pracovní sílu pro zajištění plynulého chodu provozní kanceláře v Jihlavě – oblast Vysočina. Náplň práce: organizace diáře, objednávání zákazníků email/telefon, příprava podkladů k jednání, komunikace s úřady banka/pošta/CÚZK/FÚ, podpora stávajících zákazníků atd. Požadujeme: čistý TR, znalost PC, pečlivost a soudržnost nad svěřenými úkoly, AJ výhodou Nabízíme: profesionální pracovní prostředí a příležitost k znalostnímu – kariérnímu růstu, dlouhodobá spolupráce Pracovní doba dle dohody. Konzultační pohovory probíhají v měsících září/říjen 2014. CV s fotem zasílejte formou email (NE formát PDF). Předem upozorňujeme, že se nejedná o *finanční poradenství *zdravou výživu *finanční půjčky. Tímto žádáme společnosti, aby se zdržely zasílání propagačních materiálů tohoto typu na uvedený email. Předem děkujeme. ,Asistent-ka - Vysočina