Hledáme kolegyni na administrativní výpomoc. Pozice je pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň. Požadujeme: • pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ • příjemné vystupování • pracovní nasazení a flexibilita • znalost MS Office nutností (Excel, Word) • základní znalosti účetnictví výhodou • vhodné i pro absolventy s praxí v administrativě Nabízíme: • práci na HPP • zázemí stabilní dynamické společnosti • možnost profesního růstu • mladý kolektiv • po zaškolení možnost benefitů • platové ohodnocení dle prokazatelné praxe Náplň práce: • zajištění administrativního chodu kanceláře • zakládání dokumentace spojené s chodem kanceláře • vyřizování telefonátů • vedení drobné agendy • evidence, rozdělování a ukládání pošty • vedení pokladny včetně vyúčtování pokladen na pobočkách • zajištění objednávek a komunikace s dodavateli ,Asistentka - pouze pro OZP - Brno