Jsme logistická společnost se sídlem v Asii a expandujeme do Evropy. Hledáme mzdového manažera v České republice Ideální kandidát musí mít zkušenosti se základními výpočty. Povinnost zahrnuje zpracování online bankovních převodů a ověření hodinové sazby zaměstnanců. Také musíte mít základní znalosti v aplikaci Excel pro ukládání platebních údajů a pracovní doby našich zaměstnanců. POŽADAVKY: - Mějte dobrý přístup - Postupujte podle pokynů - Základní znalosti v MS Excel - Bankovní účet s online přístupem - Základní výpočty - Profesionální nasazení Plán: Jedná se o flexibilní práci, ale musíte pracovat 40 hodin týdně a být schopen vykonávat potřebné úkoly. Celkem 8 hodin denně, kromě víkendů Budete pracovat na dálku z domova prostřednictvím našich vzájemně propojených počítačových sítí. Zajistíme vám počítač, se kterým budete pracovat, a také zodpovědný za náklady na data. KOMPENZACE: 50 500 Kč měsíčně KONTAKTNÍ INFORMACE: Přihlaste se nyní, dokud omezená nabídka trvá. chrisyagent,Je zapotřebí správce mezd