Jsme obchodní společnost, zabývající se stavebnictvím, nábytkem, elektronikou, fin. službami – leasingem a financováním na splátky, prodejem automobilů, reklamní a realitní činností. Otevíráme nové kanceláře- Přerov, Prostějov, Jeseník, Šumperk, Olomouc Náplň práce: - Time management - Zpracování dotazů a požadavků zákazníků - Vytváření cenových nabídek - Aktivní sledování stavu nabídek a jejich operativní řešení - Podílení se na cenových jednáních se zákazníkem Požadujeme: - komunikativnost, samostatnost a spolehlivost - příjemné vystupování - znalost práce na PC - výborné organizační schopnosti Nabízíme: - nadstandardní finanční ohodnocení - možnost seberealizace a profesního růstu - odborné zaškolení a průběžné vzdělávání, práci částečně z domu / kanceláře - možnost práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek, práce jen některé dny v týdnu.,Nabídka práce - office asistent/ka