Mezinárodní jazyková škola v centru Prahy hledá do svého kolektivu Office managerku pro práci s českými a zahraničními klienty. Požadujeme: Kvalitní znalost ČJ, znalost RJ a AJ na komunikativní úrovni, minimálně SŠ vzdělání nejlépe obchodního směru, velmi dobrou znalost práce na PC. Dobré organizační schopnosti, příjemný inteligentní vzhled, odpovědnost, chuť pracovat a být flexibilní, spolehlivost, komunikativnost. Náplň práce: Zajištění chodu kanceláře, vyřizování a zpracování nabídek , denní komunikace přes email, telefon, sociální sítě. Výpomoc lektorům, příprava podkladů pro personální agendu, organizace firemních akcí, plnění úkolů vedení společnosti. Nabídka: Nabízíme dlouhodobou práci v seriózní společnosti, příjemné pracovní prostředí, přátelský profesionální kolektiv. Možnost kariérního růstu. Plat: 100Kč,- čistého /1 hod. Práce na DPP nebo ŽL. Nástup: ihned po zaučení Nabídky posílejte emailem.,Office Manager s RJ