Místo pracoviště: Ústí nad Labem Pracovní náplň: * telefonicky, elektronicky a písemně komunikuje s pracovníky a obchodními zástupci * poskytuje operativní podporu zákaznickému servisu * poskytuje informace o finančních službách * přijímá klientská podání a předává je k dalšímu vyřízení * spolupracuje s ostatními odděleními * pracuje s informačním systémem CRM Požadavky: * středoškolské vzdělání * praxe v oblasti komunikace s klienty vítána * PC MS Office na standardní uživatelské úrovni * vysoké pracovní nasazení * komunikační dovednosti * pozitivní vztah k lidem * otevřenost, iniciativa * příjemný a kultivovaný projev * vhodné i pro absolveny SŠ Nabízíme: * zajímavou a zodpovědnou práci * možnosti odborného rozvoje a vzdělávání * motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod * profesní perspektivu v zázemí silné společnosti,Operátor/ka komunikace - call centrum