Už dávno jsme se rozhodli nebýt průměrným call centrem. Svoji pozornost věnujeme individuálním požadavkům klientů, ale i zaměstnanců. Základním důvodem, proč existujeme je, abychom našim obchodním partnerům dokázali poskytovat komplexní služby ? průzkumy trhu, průzkumy spokojenosti zákazníků, reklamační linky, správa pohledávek apod. Naším specifikem je, že vždy pracujeme s existujícím seznamem klientů. U nás dbáme na přátelskou atmosféru a spokojenost našich zaměstnanců i klientů. U nás komunikujeme jenom se stávající zákazníky. U nás pracujeme ve skvělém kolektivu v moderním prostředí. Na starost budete mít: ? Řešení požadavků zákazníků ? Pasivní/aktivní telefonickou komunikaci s existujícími klienty. Podpora prodeje doplňkových produktů Rádi nabídneme: ? Motivující finanční ohodnocení odpovídající dosaženým výsledkům ? Soulad pracovního a osobního života: Pozice je vhodná i pro absolventy. Co neumíte, to Vás naučíme.,Telefonický poradce klientů