Pro naši společnost se sídlem v Praze 2 přijmeme asistenta/ku managera. Náplň práce: spravování agendy vymáhání pohledávek od klientů v prodlení se splatností finančních závazků administrativní podpora externího právního zástupce v rámci soudního vymáhání pohledávek. vymáhání pohledávek telefonickou a korespondenční cestou aktivní vyhledávání a shromažďování informací a dat potřebných pro efektivní vymáháni pohledávek vytváření splátkových kalendářů a sledování jejich plnění ze strany dlužníků přípravování měsíčních reportů pro ředitele společnosti. Požadavky: min. SŠ vzdělání výborná znalost RJ – aktivní znalost spisovné češtiny - nutná výborná znalost práce s počítačem praxe na obchodní pozici – velká výhoda nutná samostatnost, spolehlivost, pečlivost, výborné komunikační schopnosti loajalita k firemnímu prostředí a cíli společnosti nástup 1.7.2013 Životopisy prosím zasílat na mail. ,Asistent/ka managera se znalostí RJ