Náplň práce: - realizace finančních a účetních procesů vedoucích k zajištění bezproblémového chodu kanceláře - spolupráce na budování finanční strategie společnosti - zodpovědnost za efektivitu práce kanceláře - úzká spolupráce s vedením společnosti - podíl na správě interního plánování, rozpočtování a controllingu - reporting, vykazování výsledků společnosti - kooperace se společnostmi věnujícími se auditoringu - vedení týmu 5/6 lidí Očekáváme: charismatického a energického manažera s těmito vlastnostmi: - aktivní znalost ruského jazyka, nebo jazyka anglického - VŠ vzdělání, velkou výhodou absolvované kurzy v oboru - umění vést a motivovat své lidi - praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky - finanční a právní zázemí - MS Office Nabízíme: - velmi dobré platové ohodnocení, plus patřičnou motivační složku - datum nástupu říjen / listopad 2009 - místo výkonu práce Středočeský kraj, dostupnost cca 1 hodinu od Prahy Tel227031770,Finanční ředitel