HELPDESK – OPERÁTOR TECHNICKÉ PODPORY Platební podmínky od 80 Kč/ hod. Požadavky - minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou (práci lze vykonávat i při studiu) - znalost práce na PC - Rj – pokročilý, Aj - pokročilý - základní znalost OS - komunikační dovednosti - časová flexibilita a schopnost učit se novým věcem Náplň práce HELPDESK - zpracování požadavků hotelů a pomoc klientům, kteří se chtějí připojit k internetu v luxusních 4* a 5-ti* hotelech (Hilton, Marriott, Clarion, Hilton Leningradskaya Moscow ….), nejen v ČR. Provoz 24/7. Jsme poskytovatelem systémů, řešení a služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií, zejména pro hotely v ČR a SK, do našeho portfolia patří také hotely v Řecku a Rusku. IČO firmy: 264 677 04 CV zasílejte na: jiri.jelinek@mikenopa.cz,Hledáme operátory do týmu Technical Support