Vaše budoucí práce - řízení a koordinace činnosti prodejny - řešení personálních otázek - kontrola dodržování předpisů, procedur a kvality služeb poskytovaných zákazníkům - prodej GSM služeb - prodej produktů/služeb společnosti - poskytování informací zákazníkům - řešení případných stížností a reklamací - administrativa spojená s vedením prodejny Požadovaný profil - zkušenost na obdobné pozici výhodou - zkušenost z oblasti telekomunikací a prodeje telefonů výhodou - spolehlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti - přirozená autorita, přátelská a vyrovnaná osobnost - ŘP sk. B, vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita - orientace v oblasti produktů a služeb určených pro rezidentní segment - velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office) - datum nástupu ideálně k 1.9.2014 Nabízíme - Perspektivu práce pro významnou obchodní společnost - Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí - Možnost profesního růstu a osobního rozvoje,Vedoucí značkové prodejny - Čáslav