Přijmeme organizačně schopnou, komunikativní pracovní sílu pro zajištění plynulého chodu provozní kanceláře v Jihlavě. Nevhodné jako přivýdělek – jen hlavní činnost. Náplň práce: vedení základní evidence, komunikace se zákazníky email/telefon, příprava podkladů k jednání, organizace diáře, komunikace s úřady banka/pošta/CÚZK/FÚ, podpora stávajících zákazníků atd. Požadujeme: čistý TR, znalost PC, pečlivost a soudržnost nad svěřenými úkoly, zájem učit se nové věci, ukončené vzdělávání, částečná flexibilita, znalost AJ a personalistiky výhodou – NE podmínkou Nabízíme: profesionální pracovní prostředí a příležitost k znalostnímu – kariérnímu růstu, dlouhodobá spolupráce ve výborném kolektivu, slevy/benefity na zboží dle výběru, VPD Konzultační pohovory probíhají v měsících září/říjen 2014, na základě zaslaného CV. ,REFERENT-KA