Co bude náplní Vaší práce: • telefonický, e-mailový a osobní kontakt s našimi zákazníky • zpracování zákaznických požadavků • informace o dostupnosti našich produktů • poradenství zákazníkům při výběru produktů Co od Vás očekáváme: • víte, co zákazník potřebuje a chcete pro něj jen to nejlepší • jste trpělivá a empatická osobnost a výborně zvládáte stresové situace • dokážete si stanovit priority, nezapomínáte úkoly dokončit • máte kultivovaný telefonický a psaný projev Bez čeho se neobejdete: • zkušenost z podobné pozice je výhodou, nikoli podmínkou • MS Office (Word, Excel) ovládáte na uživatelské úrovni • velmi dobré vyjadřovací schopnosti • pozitivní myšlení Co Vám můžeme nabídnout: • zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti • motivující finanční ohodnocení • firemní benefity (stravenky, Multisport karta) nástup: ihned, případně dohodou ,Specialista zákaznické péče