Brno-město Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Rozšiřujeme náš přátelský kolektiv stylového (elfího) callcentra ISTIMA, a.s. a hledáme nové kolegy (kolegyně) na pozici: telefonní operátor/ka callcentra.
Co ti nabízíme?
• fixní mzdu
• výdělek i s bonusy až 200 Kč/hod
• vstupní školení zdarma
• bonus za přivedeného kamaráda 500,- Kč
• zajímavé motivační soutěže
• možnost plánování směn (min. 16 hodin / týdně)
• zázemí prosperující společnosti ISTIMA, a.s.
• možnost kariérního růstu
• příjemné a moderní pracovní prostředí, vlastní terasa a další vymoženosti :)
• účast na všech velkých firemních akcích
• spolupráce formou brigády, možnost HPP
Co od tebe očekáváme?
• komunikativnost
• „tah na branku“
• příjemné vystupování
• časovou flexibilitu
• základní znalost práce na PC
• chuť stát se členem velké rodiny ISTIMA :)
Máme styl! Přesvědč se na vlastní myš na našich firemních webových stránkách a blogu.
Neváhej a pošli nám svůj strukturovaný životopis s telefonickým kontaktem na e-mailovou adresu, případně zavolej.
...
Nabídka
Do účetní firmy s 14 - letou praxí hledáme do menšího týmu samostatnou
(samostatného) účetní (ho)
Požadavky:
- minimální 3 - letá praxe v této pracovní pozici(nejlépe doloženou hodnocením od předchozího zaměstnavatele),
- ovládání základních kancelářských aplikací (Word, Excel, mail)
- dobrá znalost programu Pohoda, popř. i TAX
- znalost vedení DE, účetnictví, mzdy, zpracování DPFO (DPPO výhodou)
- samostatnost a ochota sebevzdělávání
tel.: 543 215 798, Tichý
...
Nabídka
Zahraniční společnost podnikající v oblasti sportu a financí hledá vhodné kandidáty pro nově vytvořenou pozici - junior manažer.
Do nově otevřené pobočky v centru Brna, přijmeme šikovné kolegy i kolegyně, kteří mají zájem o komunikaci s lidmi. Minimální věk 18 let. Spolupracujeme se sportovci na zajištění během a po ukončení kariéry, primárně se zaměřujeme na zajištění úrazu a dále děláme finanční správu manažerům.
Požadujeme:
- komunikativnost
- spolehlivost
- ochotu se učit novým věcem
- pracovní nadšení
- vysokou pracovní morálku
- manažerské dovednosti
- schopnost vést a motivovat tým
Nabízíme:
- práci v mladém kolektivu
- kancelář v centru Brna
- flexibilní pracovní dobu
- možnost seberealizace
- práce v nadnárodní společnosti
- vysoce nadstandardní platové ohodnocení
- bezplatné školení 1x za týden na cca 2-3 hodiny po dobu 5 týdnů
...
Nabídka
Podrobné informace Zahraniční společnost podnikající v oblasti sportu a financí hledá vhodné kandidáty pro nově vytvořenou pozici - junior manažer.
Do nově otevřené pobočky v centru Brna, přijmeme šikovné kolegy i kolegyně, kteří mají zájem o komunikaci s lidmi. Minimální věk 18 let. Spolupracujeme se sportovci na zajištění během a po ukončení kariéry, primárně se zaměřujeme na zajištění úrazu a dále děláme finanční správu manažerům.
Nabízíme:
- práci v mladém kolektivu
- kancelář v centru Brna
- flexibilní pracovní dobu
- možnost seberealizace
- práce v nadnárodní společnosti
- vysoce nadstandardní platové ohodnocení
- bezplatné školení 1x za týden na cca 2-3 hodiny po dobu 5 týdnů
...
Nabídka
Přijmu spolupracovníka/ci, referenta/ku.
Práce v kanceláři, částečně z domova.
Osobní i telefonická komunikace s klienty a vyřizování zakázek.
Možnost zaškolení.
Požaduji komunikativnost,základní znalost práce na PC, dobré vystupování....
Nabídka
Věnujeme se poskytování a zprostředkování všech druhů úvěrových produktů - bankovní i nebankovní spotřebitelské úvěry, úvěry pro živnostníky a firmy, vyplácení exekucí na nemovitostech, klasické i americké hypotéky, hotovostní krátkodobé půjčky.
Náplň práce:
- Telefonický a osobní kontakt s klienty, vyřizování žádostí o úvěr.
- Organizace času manažera, domlouvání schůzek.
- Administrativa, reporting.
- Zajištění chodu kanceláře.
Požadujeme:
- Vynikající komunikační dovednosti, kultivovaný psaný i mluvený projev.
- Samostatnost a časová flexibilita.
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Internet).
- Zkušenosti s komunikací s klienty výhodou (např. callcentrum).
- ŘP nebo alespoň ochota v budoucnu si ho zřídit.
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí, pohodový kolektiv.
- Možnost kariérního růstu.
- Odpovídající mzdové ohodnocení + zajímavá motivační složka.
- Mobilní telefon a notebook i k soukromému použití.
- Nástup ihned.
Místo práce: Brno...
Nabídka
Příjmeme:
- šikovné lidi pro servis našich klientů.
- vedoucí/manažer pro řízení obchodního týmu.
Nabízíme:
- Stálý klientský kmen cca 800 000.
- Stabilitu a zázemí koncern VIG.
- Perspektivní obor činnosti.
- Motivační ohodnocení za odvedenou práci.
- Benefity pro sebe i členy rodiny.
- Nádstavbová školení manažerských.
dovedností na náklady společnosti.
- Týmovou spolupráci se společným cílem.
- 13tý plat + výsluhová renta.
- Jsme sponzory záchranné služby v ČR.
Požadujeme:
- Čistý rejstřík trestů.
- Min.SŠ vzdělání.
- Řidičský průkaz sk.B.
- Ochotu vzdělávat se a učit se novým.
- věcem,flexibilitu,zodpovědnost.
- Částečnou zručnost na PC.
- Zkušenosti s vedením lidí výhodou.
Více při osobním výběrovém řízení....
Nabídka
NÁPLŇ PRÁCE:
- jednání s klienty v kanceláři osobně nebo po telefonu
- zprostředkování obchodních schůzek
- vyřizování obchodních zakázek
- sjednávání pohovorů
- vyplňování náběrových listů
NABÍZÍME:
- zázemí silné společnosti
- flexibilní pracovní doba
- nadstandardní finanční ohodnocení
- možnost kariérního růstu
- příplatek na benzin
- práce v příjemném a mladém kolektivu
POŽADUJEME:
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- samostatnost
- komunikativnost
- pracovitost
- ochotu učit se novým věcem
Praxi nevyžadujeme, nabízíme kompletní zaškolení.
Vhodné i ke studiu a pro absolventy.
...
Nabídka
Uvítali byste možnost atraktivního přivýdělku/změny kariéry?
Každoročně dochází k nárůstu zájmu o naše služby. V roce 2012 plánujeme otevření dalších poradenských center v lokalitách nad 10.000 obyvatel.
Z důvodu dalšího rozšiřování, hledáme vhodné kandidáty na pozici wellness poradce a managerské posty. Jedná se o práci s klienty na pobočce poradenského centra a o sestavování výživových programů zaměřených na zlepšení a udržení zdraví a vedení teamu lidí.
Vzhledem k časové flexibilitě je práce v našem centru velmi vhodná pro studenty VŠ a dále pro muže a ženy bez rozdílu věku se zájmem o zdravý životní styl.
Nabízíme
Příjemnou a zajímavou práci na pobočce luxusního poradenského centra, nadstandardní ohodnocení – při splnění pracovní náplně 15 hod. týdně - až 15tis. měsíčně, při práci na HČ - neomezená horní hranice příjmů, skvělý kolektiv, kvalitní zaškolení a rekvalifikace zajištěna, VIP školení v zahraničí, časová flexibilita....
Nabídka
Systémový kontrolor 4000,- až 6000,- měsíčně
Po zaškolení (zadarmo) zájemce o práci obdrží potřebné informace a ihned začíná pracovat.
Náplní práce je kontrola systému, kde při výchylce nahlašuje, kde nastala chyba.
Na začátku také komunikace s lidmi.
Vše podloženo smlouvou. Žádné vstupní poplatky.
Pracovní doba: cca hodina týdně.
Pro více informací pište na e-mail uvedený níže
...
Nabídka
• zajištění administrace, přípravy a organizace školení v rámci projektu ESF a realizace klíčových aktivit projektu, komunikace se zájemci o účast v projektu
• komplexní samostatné organizační zajištění vzdělávacích akcí (příprava nabídek, zajištění materiálů a podkladů, prostor, občerstvení atd.)
• komunikace se zákazníky a zjišťování jejich potřeb
• komunikace s lektory
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• dobré organizační schopnosti podmínkou
• schopnost samostatné a kreativní práce při organizaci a přípravě seminářů pro státní správu
• velmi dobré komunikační schopnosti, kreativita, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
• dobrá uživatelská znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• schopnost telefonní i osobní komunikace se zákazníkem
Datum nástupu:
1. listopadu 2011
Motivační dopis s životopisem zasílejte na email z našich stránek a do předmětu napište „Manažer vzdělávání“.
Kontakt:
774 118 136 Isabella Cavallini...
Nabídka
Brněnská firma přijme spolehlivého, komunikativního pracovníka do kanceláře....
Nabídka
Společnost AXA Česká republika hledá lidi do obchodních i manažerských pozic.
NÁPLŇ PRÁCE: zprostředkování finančních služeb (bankovní služby, investice, pojištění), péče o stávající a nové klienty, telefonický a osobní kontakt s klientem, sjednávání pohovorů, vyřizování obchodních zakázek a částečná administrativa.
NABÍZÍME: fix 10.000,- až 30.000,- + vlastní provize, zázemí silné mezinárodní společnosti, kariérní růst, možnost seberealizace, profesionální přístup, vzdělání o světovém finančním trhu, nadprůměrný příjem.
POŽADUJEME: dokončené vzdělání, flexibilita, loajalita, komunikativnost, zodpovědný přístup k práci, práce na ŽL.
V případě zájmu zašlete svůj CV na uvedený e-mail.
Lukáš Hökl
Team Manager...
Nabídka
Dobrý den, italská firma, působící v Moto GP, s jednatelem, který je profesionální designer pro Moto GP a jiné motocyklové světové soutěže hledá asistentku se znalostí italského a anglického jazyka. Alespoň jeden z těchto musí být na výborné úrovni a to jak slovem, tak písmem. Požaduje se flexibilita, možnost cestovat, chuť učit se novým věcem. Požadujeme příjemné vystupování, komunikativnost, věk mezi 25ti a 40ti lety. Jedná se o administrativní činnost v kanceláři se sídlem v Brně, překlady, doprovody na jednání a schůzky. Firma již působí v Moto GP 21 let, čili jedná se o zavedenou společnost. Veškeré životopisy prosím zasílejte na email a poté budete kontaktování a pozváni na osobní pohovor přímo s majitelem. Pro jakékoliv informace se můžete obrátit i na číslo: 774704236 na nynější asistentku.
Nabízíme zajímavé pracovní ohodnocení, příjemný kolektiv, práci, která Vás bude bavit.
Budeme se těšit na spolupráci....
Nabídka
Společnost působící v České a Slovenské republice
nabízí práci kontaktního pracovníka administrativního charakteru.
Práce je převážně řízena z domova. Lze vykonávat na HPP nebo jako přivýdělek.
Nutná znalost PC + internet.
Informativní schůzku lze dohodnout mailem.
...