Brno-město Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Bezpečnostní a úklidová společnost působícÍ po celé ČR hledá
Provozního vedoucího ostrahy a úklidu pro Brno a okolí
Hlavní náplň práce:
- zajištění služeb ostrahy a úklidu na svěřených zakázkách
- komunikace s odběrateli, řízení a kontrola podřízených
- zodpovědnost za bezproblémové zajištění poskytovaných služeb
- spojená administrativní činnost
Požadavky:
- SŠ a vyšší vzdělání ( praxe výhodou, ale rádi zaučíme)
- komunikační a organizační schopnosti
- schopnost vedení týmu
- důslednost, loajalita, pracovitost
- znalost práce na PC (Word, Excell, Outlook,)
- praxe v obou
- ŘP-B
Nabízíme:
- práci na HPP
-plný úvazek
-vše potřebné k výkonu práce: auto, notebook, telefon
Životopis pošlete na email
Kontaktovat budeme jen vhodné uchazeče....
Nabídka
Pro svoji prodejnu v Brně hledáme schopné a ambiciózní pracovníky na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE / POKLADNÍ
Náplň práce:
-markování zboží na pokladně
-sjednávání splátkových smluv
-administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny)
-doplňkový prodej
Požadujeme:
-SŠ vzdělání s maturitou nebo 3 roky praxe se sepisováním splátkových smluv
-znalost práce na PC
-komunikační schopnosti a příjemné vystupování
-orientaci na zákazníka
-zodpovědnost
-trestní bezúhonnost
Nabízíme:
-zázemí silné české společnosti
-propracovaný systém zaškolení
-možnost osobního a profesního růstu
-možnost nástupu IHNED...
Nabídka
Hledáme kolegyni na administrativní výpomoc. Pozice je pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň.
Požadujeme:
• pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ
• příjemné vystupování
• pracovní nasazení a flexibilita
• znalost MS Office nutností (Excel, Word)
• základní znalosti účetnictví výhodou
• vhodné i pro absolventy s praxí v administrativě
Nabízíme:
• práci na HPP
• zázemí stabilní dynamické společnosti
• možnost profesního růstu
• mladý kolektiv
• po zaškolení možnost benefitů
• platové ohodnocení dle prokazatelné praxe
Náplň práce:
• zajištění administrativního chodu kanceláře
• zakládání dokumentace spojené s chodem kanceláře
• vyřizování telefonátů
• vedení drobné agendy
• evidence, rozdělování a ukládání pošty
• vedení pokladny včetně vyúčtování pokladen na pobočkách
• zajištění objednávek a komunikace s dodavateli
...
Nabídka
Baví tě komunikovat s lidmi? Jsi student, rodič na rodičovské dovolené, důchodce nebo si chceš prostě jen přivydělat? Nabízíme zajímavou a nevšední práci po celý rok v pravidelných výzkumech nekomerčního typu, takže po tobě nebudeme chtít žádnou reklamu ani nabízení produktů. Jsme společnost Focus a již více než 20 let se zabýváme výzkumem trhu a veřejného mínění.
V současné době hledáme tazatele na průzkum týkající se problematiky bydlení mladých v Brně. Hledáme nadšence, kterým je víc jak 18 let, mají základní znalost s PC, umí bez problémů komunikovat, jsou vstřícní a pečlivý. Za jeden vyplněný dotazník dostaneš 100Kč – 300Kč, samozřejmě záleží na délce a obtížnosti dotazníku. Pracovat můžeš i na dalších průzkumech po celý rok, bez časového omezení na DPP. Samozřejmě projdete krátkým školením buď po skypu nebo emailu.
Těšíme se na zprávu od Tebe, nejlépe na email junova@focus-agency.cz více informací naleznete na našich stránkách http://www.focus-agency.cz/
...
Nabídka
Společnost cba corporation a.s. hledá kolegyni na administrativní výpomoc.
Pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň.
Požadujeme
•pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ
•příjemné vystupování
•pracovní nasazení a flexibilita
•znalost MS Office nutností (Excel, Word)
•základní znalosti účetnictví výhodou
•znalost AJ výhodou
•vhodné i pro absolventy s praxí v administrativě
Nabízíme
•práci na HPP
•zázemí stabilní dynamické společnosti
•možnost profesního růstu
•mladý kolektiv
•po zaškolení možnost benefitů
•platové ohodnocení dle prokazatelné praxe
Náplň práce
•zajištění administrativního chodu kanceláře
•zakládání dokumentace spojené s chodem kanceláře
•vyřizování telefonátů
•vedení drobné agendy
•evidence, rozdělování a ukládání pošty
•vedení pokladny včetně vyúčtování pokladen na pobočkách
•zajištění objednávek a komunikace s dodavateli
V případě zájmu volejte na 725 677 254 nebo 545 218 533 nebo posílejte životopisy na mail: prace@cbacorp.cz ...
Nabídka
Co budete dělat?
- telefonicky sjednávat schůzky s potenciálními klienty v rámci dotačních programů EU
- připravovat a ověřovat aktuálnost databáze
- zasílat obchodní sdělení
- zajišťovat související administrativní činnost
Jaké předpoklady u Vás očekáváme?
- komunikativnost
- psychickou odolnost
- schopnost rychle se zorientovat v problematice
- uživatelská počítačová gramotnost, zejm. MS Office, internet
- zkušenosti s telemarketingem vítány
A co Vám nabízíme?
- pracoviště v centru Brna
- práce na dohodu o provedení práce
- finanční ohodnocení dle výsledků
- při kvalitních výsledcích možnost dlouhodobé spolupráce
- nástup dle dohody
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis!
Do předmětu zprávy uveďte “TELEFONISTA”.
...
Nabídka
Končíte školu ekonomického směru a toužíte se zabývat účetnictvím?
Jste připraveni učit se od zkušenějších a vypracovat se na pozici samostatné účetní?
Jste ochotni začít pracovat na zkrácený úvazek, který může narůstat?
Pokud ano, pak právě Vás hledá brněnská účetní kancelář Sourcery s.r.o., která plánuje přijmout do svých řad kolegu/kolegyni na zkrácený úvazek (0,5) na pozici účetní.
Požadujeme:
- student/ka posledního ročníku VŠ ekonomického směru
- chuť učit se
- základní znalost účetnictví, daňové problematiky
- orientace v programu Pohoda výhodou
- znalost práce na PC, pokročilé užívání MS Office
- pečlivost, samostatnost a spolehlivost
- řidičský průkaz sk. „B“ vítán
V případě, že máte zájem o naši nabídku a splňujete uvedené požadavky, zašlete svůj profesní životopis vč. motivačního dopisu na e-mail a do předmětu uveďte „Účetní“.
...
Nabídka
Jestliže si rádi povídáte s lidmi, jste pozitivní a máte příjemný hlasový projev, přidejte se k nám.
U nás se pracuje v přátelském kolektivu s týmovým duchem, takže do práce budete chodit rádi a s úsměvem a vyděláte si pěkné peníze - 15-25000 Kč.
V případě Vašeho zájmu mne, prosím, kontaktujte na uvedeném e-mailu a zašlete životopis.
...
Nabídka
Pro naši spřátelenou společnost se sídlem v centru Brna hledáme asistentskou a administrativní výpomoc pro vedení společnosti.
Náplň práce:
• asistentské a administrativní práce dle aktuální potřeby – příprava, úprava dokumentů, tisk, kopírování, skenování
• pochůzky (pošta, úřady)
Základní kvalifikační předpoklady:
• student(ka) posledních ročníků Bc. studia / student(ka) Mgr. studia
• chuť pracovat a učit se novým věcem
• znalost práce na PC – MS Office, internet
• orientace ve fungování společností různých právních forem (s.r.o., a.s.) výhodou
Nabízíme:
• zajímavou a různorodou pracovní náplň
• pracoviště v centru Brna
• zahájení praxe: ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na naši e-mailovou adresu. Do předmětu zprávy uveďte “PRAXE”.
...
Nabídka
Vystavování a likvidace faktur, psaní pokladních dokladů, placení faktur a zpracování výpisů z účtů, práce z tabulkami v programu excel, administrativní práce. Sezónní práce na dobu určitou cca 3 měsíce (konec srpna až konec listopadu). Zašlete životopis na náš e-mail....
Nabídka
Hledáme administrativní pracovníka(ci)-dispečer(ka)
Požadujeme: SŠ, znalost PC, samostatnost, flexibilita, ŘP sk.B,
zodpovědnost, komunikativnost, odolnost vůči stresu,znalost cizích jazyků výhodou. Nástup ihned
...
Nabídka
Společnost Terra Group Investment, a.s., která se zabývá poradenstvím v oblasti energetiky a organizací výběrových řízení, aktuálně nabízí uplatnění v oblasti zákaznických služeb.
Náplň práce:
- Péče o stávající klienty
- Telefonická i e-mailová komunikace se stávajícími klienty
- Práce s interním firemním softwarem
- Administrativa spojená s chodem back office
Očekáváme:
- Velmi dobré komunikační schopnosti, kultivovaný projev
- Schopnost učit se, přijímat nové informace
- Středoškolské vzdělání
- Znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- Samostatný a zodpovědný přístup
- Předchozí praxe na podobné pozici výhodou
Nabízíme:
- Práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
- Zaškolení a získání zkušeností v oblasti energetiky
- Příležitost dalšího rozvoje
- Pozici vhodnou pro absolventy
- Nástup dohodou
Místo pracoviště: Karolíny Světlé 716/1, Brno, Líšeň
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, pošlete nám prosím svůj profesní životopis na uvedený e-mail....
Nabídka
INFORMACE O PRACOVNÍM MÍSTĚ
NÁPLŇ PRÁCE
zpracování mzdové a personální agendy
hlášení pro ÚP
komunikace s úřady (správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, finanční úřady, úřady práce)
mzdové a personální poradenství
POŽADUJEME:
dobrou znalost účetní a daňové problematiky
znalost zákoníku práce
prokazatelná praxe nejméně 2 roky na pozici mzdové účetní
nástup možný ihned
ukončené SŠ vzdělání
časová flexibilita
znalost MS Office (Word, Excel)
ochota učit se a rozvíjet znalosti v oboru
samostatnost a zodpovědný přístup k práci
organizační schopnosti
znalost systému ABRA - výhodou
NABÍZÍME:
příjemné pracovní prostředí
zázemí stabilní společnosti
odpovídající finanční ohodnocení
průběžná školení na aktuálně platnou legislativu
práce na HPP nebo ŽL
INFORMACE PRO UCHAZEČE
JINÁ SDĚLENÍ:
V případě zájmu prosíme zaslat Vaše CV přes tlačítko ODPOVĚDĚT.
Ozveme se pouze vybraným uchazečů a to do 3 týdnů od zaslání CV...
Nabídka
Voláme klientům ČEZ a prezentujeme slevy, výhodné akce i prodlužování služeb.
Jsme call centrum, které telemarketing dělá jinak, tak aby operátory bavil a pro klienty měl smysl.
Nabízíme
• Práci, která se přizpůsobí tvým časovým možnostem
• Příležitost, abys ukázal, co v tobě je
• V základu 70 Kč/h, ale můžeš mít i 80, 90, 100 Kč/h. Díky našemu bonusovému systému až 150 Kč/h
• Zázemí průkopnické a stabilní společnosti
• Přátelský kolektiv
Náplň práce
• Telefonické oslovování klientů
• Prezentace slevových akcí ČEZ, prodlužování služeb
• Retence zákazníků, prezentace výhodnější nabídky než konkurence
• Administrativa na PC, vedení stavu zákazníků
• Plnění plánů a týmová spolupráce
Požadujeme
• Dlouhodobou spolupráci
• Chuť vydělat si komunikací se zákazníky
• Spolehlivost
• Optimismus
• Týmového ducha
Benefity
• Sleva na wellness, solnou jeskyni, posilovnu
• Soutěže o hodnotné ceny
• Sleva na kosmetiku
• Pravidelné týmové akce
• Firemnní magazín IS TIME...
Nabídka
NÁPLŇ PRÁCE:
- Denní kontakt s klienty
- Poradenství v oblasti produktů O2 a ČEZ
- Vedení administrativy spojené se servisem pro klienty
- Řešení problémů se zákazníky
IDEÁLNÍ KANDIDÁT:
- Je příjemný, komunikativní a spolehlivý
- Je zaměřený na zákazníky se zájmem o prodej
- Má chuť se učit novým věcem a zapojit se do kolektivu
- Má ukončené základní vzdělání a je mu minimálně 15 let
- Je pracovitý a chce být soběstačný
NABÍZÍME:
- Fixní mzdové ohodnocení + bonusovou část dle výsledků a snahy (70 – 150 Kč/hod.)
- Nástupní bonus 2000 Kč
- Rychlé zaškolení na náklady firmy a možnost dalšího rozvoje
- Dlouhodobou spolupráci
- Flexibilní pracovní dobu (vhodné i pro studenty)
- Práci v příjemném prostředí v centru Brna
V případě zájmu zavolejte, nebo napište sms ve tvaru prace [jmeno] [prijmeni] na 773 797 199, nebo napište do kontaktního formuláře, kde nezapomeňte uvést své telefonní číslo.
Přesvědčte se, že je důležité, pro jakou společnost pracujete!...