Brno-město Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Do účetní firmy s 14 - letou praxí hledáme do menšího týmu samostatnou
(samostatného) účetní (ho)
Požadavky:
- minimální 3 - letá praxe v této pracovní pozici(nejlépe doloženou hodnocením od předchozího zaměstnavatele),
- ovládání základních kancelářských aplikací (Word, Excel, mail)
- dobrá znalost programu Pohoda, popř. i TAX
- znalost vedení DE, účetnictví, mzdy, zpracování DPFO (DPPO výhodou)
- samostatnost a ochota sebevzdělávání
tel.: 543 215 798, Tichý
...
Nabídka
Zahraniční společnost podnikající v oblasti sportu a financí hledá vhodné kandidáty pro nově vytvořenou pozici - junior manažer.
Do nově otevřené pobočky v centru Brna, přijmeme šikovné kolegy i kolegyně, kteří mají zájem o komunikaci s lidmi. Minimální věk 18 let. Spolupracujeme se sportovci na zajištění během a po ukončení kariéry, primárně se zaměřujeme na zajištění úrazu a dále děláme finanční správu manažerům.
Požadujeme:
- komunikativnost
- spolehlivost
- ochotu se učit novým věcem
- pracovní nadšení
- vysokou pracovní morálku
- manažerské dovednosti
- schopnost vést a motivovat tým
Nabízíme:
- práci v mladém kolektivu
- kancelář v centru Brna
- flexibilní pracovní dobu
- možnost seberealizace
- práce v nadnárodní společnosti
- vysoce nadstandardní platové ohodnocení
- bezplatné školení 1x za týden na cca 2-3 hodiny po dobu 5 týdnů
...
Nabídka
Podrobné informace Zahraniční společnost podnikající v oblasti sportu a financí hledá vhodné kandidáty pro nově vytvořenou pozici - junior manažer.
Do nově otevřené pobočky v centru Brna, přijmeme šikovné kolegy i kolegyně, kteří mají zájem o komunikaci s lidmi. Minimální věk 18 let. Spolupracujeme se sportovci na zajištění během a po ukončení kariéry, primárně se zaměřujeme na zajištění úrazu a dále děláme finanční správu manažerům.
Nabízíme:
- práci v mladém kolektivu
- kancelář v centru Brna
- flexibilní pracovní dobu
- možnost seberealizace
- práce v nadnárodní společnosti
- vysoce nadstandardní platové ohodnocení
- bezplatné školení 1x za týden na cca 2-3 hodiny po dobu 5 týdnů
...
Nabídka
Přijmu spolupracovníka/ci, referenta/ku.
Práce v kanceláři, částečně z domova.
Osobní i telefonická komunikace s klienty a vyřizování zakázek.
Možnost zaškolení.
Požaduji komunikativnost,základní znalost práce na PC, dobré vystupování....
Nabídka
Věnujeme se poskytování a zprostředkování všech druhů úvěrových produktů - bankovní i nebankovní spotřebitelské úvěry, úvěry pro živnostníky a firmy, vyplácení exekucí na nemovitostech, klasické i americké hypotéky, hotovostní krátkodobé půjčky.
Náplň práce:
- Telefonický a osobní kontakt s klienty, vyřizování žádostí o úvěr.
- Organizace času manažera, domlouvání schůzek.
- Administrativa, reporting.
- Zajištění chodu kanceláře.
Požadujeme:
- Vynikající komunikační dovednosti, kultivovaný psaný i mluvený projev.
- Samostatnost a časová flexibilita.
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Internet).
- Zkušenosti s komunikací s klienty výhodou (např. callcentrum).
- ŘP nebo alespoň ochota v budoucnu si ho zřídit.
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí, pohodový kolektiv.
- Možnost kariérního růstu.
- Odpovídající mzdové ohodnocení + zajímavá motivační složka.
- Mobilní telefon a notebook i k soukromému použití.
- Nástup ihned.
Místo práce: Brno...
Nabídka
Příjmeme:
- šikovné lidi pro servis našich klientů.
- vedoucí/manažer pro řízení obchodního týmu.
Nabízíme:
- Stálý klientský kmen cca 800 000.
- Stabilitu a zázemí koncern VIG.
- Perspektivní obor činnosti.
- Motivační ohodnocení za odvedenou práci.
- Benefity pro sebe i členy rodiny.
- Nádstavbová školení manažerských.
dovedností na náklady společnosti.
- Týmovou spolupráci se společným cílem.
- 13tý plat + výsluhová renta.
- Jsme sponzory záchranné služby v ČR.
Požadujeme:
- Čistý rejstřík trestů.
- Min.SŠ vzdělání.
- Řidičský průkaz sk.B.
- Ochotu vzdělávat se a učit se novým.
- věcem,flexibilitu,zodpovědnost.
- Částečnou zručnost na PC.
- Zkušenosti s vedením lidí výhodou.
Více při osobním výběrovém řízení....
Nabídka
NÁPLŇ PRÁCE:
- jednání s klienty v kanceláři osobně nebo po telefonu
- zprostředkování obchodních schůzek
- vyřizování obchodních zakázek
- sjednávání pohovorů
- vyplňování náběrových listů
NABÍZÍME:
- zázemí silné společnosti
- flexibilní pracovní doba
- nadstandardní finanční ohodnocení
- možnost kariérního růstu
- příplatek na benzin
- práce v příjemném a mladém kolektivu
POŽADUJEME:
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- samostatnost
- komunikativnost
- pracovitost
- ochotu učit se novým věcem
Praxi nevyžadujeme, nabízíme kompletní zaškolení.
Vhodné i ke studiu a pro absolventy.
...
Nabídka
Uvítali byste možnost atraktivního přivýdělku/změny kariéry?
Každoročně dochází k nárůstu zájmu o naše služby. V roce 2012 plánujeme otevření dalších poradenských center v lokalitách nad 10.000 obyvatel.
Z důvodu dalšího rozšiřování, hledáme vhodné kandidáty na pozici wellness poradce a managerské posty. Jedná se o práci s klienty na pobočce poradenského centra a o sestavování výživových programů zaměřených na zlepšení a udržení zdraví a vedení teamu lidí.
Vzhledem k časové flexibilitě je práce v našem centru velmi vhodná pro studenty VŠ a dále pro muže a ženy bez rozdílu věku se zájmem o zdravý životní styl.
Nabízíme
Příjemnou a zajímavou práci na pobočce luxusního poradenského centra, nadstandardní ohodnocení – při splnění pracovní náplně 15 hod. týdně - až 15tis. měsíčně, při práci na HČ - neomezená horní hranice příjmů, skvělý kolektiv, kvalitní zaškolení a rekvalifikace zajištěna, VIP školení v zahraničí, časová flexibilita....
Nabídka
Systémový kontrolor 4000,- až 6000,- měsíčně
Po zaškolení (zadarmo) zájemce o práci obdrží potřebné informace a ihned začíná pracovat.
Náplní práce je kontrola systému, kde při výchylce nahlašuje, kde nastala chyba.
Na začátku také komunikace s lidmi.
Vše podloženo smlouvou. Žádné vstupní poplatky.
Pracovní doba: cca hodina týdně.
Pro více informací pište na e-mail uvedený níže
...
Nabídka
• zajištění administrace, přípravy a organizace školení v rámci projektu ESF a realizace klíčových aktivit projektu, komunikace se zájemci o účast v projektu
• komplexní samostatné organizační zajištění vzdělávacích akcí (příprava nabídek, zajištění materiálů a podkladů, prostor, občerstvení atd.)
• komunikace se zákazníky a zjišťování jejich potřeb
• komunikace s lektory
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• dobré organizační schopnosti podmínkou
• schopnost samostatné a kreativní práce při organizaci a přípravě seminářů pro státní správu
• velmi dobré komunikační schopnosti, kreativita, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
• dobrá uživatelská znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• schopnost telefonní i osobní komunikace se zákazníkem
Datum nástupu:
1. listopadu 2011
Motivační dopis s životopisem zasílejte na email z našich stránek a do předmětu napište „Manažer vzdělávání“.
Kontakt:
774 118 136 Isabella Cavallini...
Nabídka
Brněnská firma přijme spolehlivého, komunikativního pracovníka do kanceláře....
Nabídka
Společnost AXA Česká republika hledá lidi do obchodních i manažerských pozic.
NÁPLŇ PRÁCE: zprostředkování finančních služeb (bankovní služby, investice, pojištění), péče o stávající a nové klienty, telefonický a osobní kontakt s klientem, sjednávání pohovorů, vyřizování obchodních zakázek a částečná administrativa.
NABÍZÍME: fix 10.000,- až 30.000,- + vlastní provize, zázemí silné mezinárodní společnosti, kariérní růst, možnost seberealizace, profesionální přístup, vzdělání o světovém finančním trhu, nadprůměrný příjem.
POŽADUJEME: dokončené vzdělání, flexibilita, loajalita, komunikativnost, zodpovědný přístup k práci, práce na ŽL.
V případě zájmu zašlete svůj CV na uvedený e-mail.
Lukáš Hökl
Team Manager...
Nabídka
Dobrý den, italská firma, působící v Moto GP, s jednatelem, který je profesionální designer pro Moto GP a jiné motocyklové světové soutěže hledá asistentku se znalostí italského a anglického jazyka. Alespoň jeden z těchto musí být na výborné úrovni a to jak slovem, tak písmem. Požaduje se flexibilita, možnost cestovat, chuť učit se novým věcem. Požadujeme příjemné vystupování, komunikativnost, věk mezi 25ti a 40ti lety. Jedná se o administrativní činnost v kanceláři se sídlem v Brně, překlady, doprovody na jednání a schůzky. Firma již působí v Moto GP 21 let, čili jedná se o zavedenou společnost. Veškeré životopisy prosím zasílejte na email a poté budete kontaktování a pozváni na osobní pohovor přímo s majitelem. Pro jakékoliv informace se můžete obrátit i na číslo: 774704236 na nynější asistentku.
Nabízíme zajímavé pracovní ohodnocení, příjemný kolektiv, práci, která Vás bude bavit.
Budeme se těšit na spolupráci....
Nabídka
Společnost působící v České a Slovenské republice
nabízí práci kontaktního pracovníka administrativního charakteru.
Práce je převážně řízena z domova. Lze vykonávat na HPP nebo jako přivýdělek.
Nutná znalost PC + internet.
Informativní schůzku lze dohodnout mailem.
...
Nabídka
Hledám spolehlivého/vou spolupracovníka/ci na dlouhodobou spolupráci do brněnské realitní a zprostředkovatelské kanceláře. Požaduji komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, uživatelskou znalost PC, věk min. 18 let. Vyšší finanční ohodnocení, volnou pracovní doba. Po zapracování možnost práce z domova. Nejedná se o dealerství ani podomní prodej! V případě zájmu zavolejte a domluvíme si schůzku....