Je zapotřebí správce mezdJsme logistická společnost se sídlem v Asii a expandujeme do Evropy.
Hledáme mzdového manažera v České republice
Ideální kandidát musí mít zkušenosti se základními výpočty. Povinnost zahrnuje zpracování online bankovních převodů a ověření hodinové sazby zaměstnanců. Také musíte mít základní znalosti v aplikaci Excel pro ukládání platebních údajů a pracovní doby našich zaměstnanců.
POŽADAVKY:
- Mějte dobrý přístup
- Postupujte podle pokynů
- Základní znalosti v MS Excel
- Bankovní účet s online přístupem
- Základní výpočty
- Profesionální nasazení
Plán:
Jedná se o flexibilní práci, ale musíte pracovat 40 hodin týdně a být schopen vykonávat potřebné úkoly.
Celkem 8 hodin denně, kromě víkendů
Budete pracovat na dálku z domova prostřednictvím našich vzájemně propojených počítačových sítí. Zajistíme vám počítač, se kterým budete pracovat, a také zodpovědný za náklady na data.
KOMPENZACE:
50 500 Kč měsíčně
KONTAKTNÍ INFORMACE:
Přihlaste se nyní, dokud omezená nabídka trvá. chrisyagent
Administrativa
50 500,-
VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ - zkrácený úvazek Do našeho týmu hledáme finanční účetní s dobrými znalostmi účetnictví na plný či zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný ihned.
Náplň práce:
- evidence faktur přijatých vydaných, banka,
-DPH, silniční daň
- vedení mzdové evidence zaměstnanců
- výpočet mezd zaměstnanců
- komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ)
-práce v systému Helios Orange-znalost podmínkou
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání
- praxe ve všeobecném účetnictví
- znalost Helios Orange
- znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost
- MS Office (Word, Excel)
- práce na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ
- pracovní doba bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků
- možnost home office
- 3 sick days
-prémie, bonusy
-služební telefon i k soukromému používání
-firemní akce
-pracoviště v centru Českých Budějovic
Administrativa
dohodou
pomoc pro všechnyZorganizujeme pro vás spotřebitelský úvěr od 20 000 do 100 000 000 Kč. Vyšetřením žádosti v následujících hodinách okamžitě zaplatíte svému účtu. možnost platby předem. Splatnost 1 - 50 let. Pro zaměstnance, důchodce, podnikatele, zákazníky po platební neschopnosti. Půjčku od nás může získat kdokoli
e-mail: jirinamacirkova@gmail.com
Whasapp: +420 704 227 675
Administrativa
dohodou
Hledám účetníFirma POREA s.r.o. hledá účetní pro samostatné účtování firem. Požadujeme 2 roky praxe v oboru. Nabízíme práci z domova. Rozsah práce je na 4-6 hodin denně. V případě zájmu zasílejte životopisy na email: katerina.porubanova@gmail.com
Administrativa
dohodou
Nabídka půjček ve výši 3 procentNabízíme půjčky soukromým osobám a komerčním organizacím Od 2 000 do maximálně 5 000 000 EUR nabízíme půjčky osobní, půjčky na konsolidaci dluhů, rizikový kapitál, půjčky na podnikání, studentské půjčky, půjčky na bydlení nebo „půjčky z jakéhokoli důvodu. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mail: glenn.loans.services@gmail.com nebo WhatsApp: +15599632071.
Administrativa
dohodou
Nabídka půjček ve výši 3 procentNabízíme půjčky soukromým osobám a komerčním organizacím Od 2 000 do maximálně 5 000 000 EUR nabízíme půjčky osobní, půjčky na konsolidaci dluhů, rizikový kapitál, půjčky na podnikání, studentské půjčky, půjčky na bydlení nebo „půjčky z jakéhokoli důvodu. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mail: glenn.loans.services@gmail.com nebo WhatsApp: +15599632071.
Administrativa
dohodou
ZÍSKEJTE ÚVĚR ZA 24HPotřebujete začít podnikat a všude se k vám obrátí zády? Chystáte se rozšířit své aktivity a nemáte dostatek prostředků? Měli jste finanční problémy, musíte toto období vyplnit? Máte málo peněz na placení účtů, hromadíte dluhy? Za všechno vám poskytneme peníze. Komerční půjčka je poskytována od 50 000 do 20 000 000 Kč. Můžete si vybrat splatnost od několika měsíců do 20 let. Zajištění úvěru je vhodné nemovitosti, byt a družstvo, nebytový prostor, pozemek. Spravujete všechno z domova, přijdeme k vám. Můžete si vybrat peníze do 24 hodin.
Administrativa
dohodou
Externí administrativní pracovníkBaví Vás vést administrativní agendu? Máte organizační schopnosti? Tak hledáme právě Vás! V této chvíli rozšiřujeme své řady a hledáme kolegy, kteří s námi budou plnit naši vizi a pro které dodržování hodnot není jen slovní obrat.
Požadujeme:
Proklientské cítění, pracovat v zájmu klienta, středoškolské vzdělání, čistý rejstřík trestu, živnostenský list a touhu se neustále rozvíjet. Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivý přístup. Výborné komunikační schopnosti. Pozitivní přístup k řešení problémů.
Zájem o finanční a bankovní služby
Nabízíme:
Zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti
Příjemné pracovní prostředí
Možnost seberealizace v zajímavé, odpovědné a samostatné práci
Motivující finanční ohodnocení
Následné hodnocení podle výkonu a prokázaných schopností
Administrativa
40 000,-