Vaší hlavní náplní práce bude: HR koordinátor Vedení personální evidence, jako jsou pracovněprávní dokumenty související se vznikem, změnou ukončení pracovního poměru Vedení uceleného spisu zaměstnance Vedení personální administrativy v oblasti kázně, absence, nemocnosti zaměstnanců Sledování a vyhodnocení evidence pracovní doby na docházkovém systému Spolupráce na zavádění programů zaměřených na splnění požadavků v oblasti lidských zdrojů v souladu s krátkodobými i dlouhodobými cíli společnosti Spolupráce na vytváření systému benefitů, motivačních programů, bonusových systémech Administrace agendy spojené s dotačními a vzdělávacími projekty Mzdová účetní Spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti na přípravě mzdových podkladů pro zpracování mezd Zajištění zpracování časových a osobních dat zaměstnanců ve mzdových systémech Vedení mzdové evidence a výkaznictví Podílení se na zajištění odměňování různých skupin zaměstnanců podle stanovených pokynů a postupů ,HR Koordinátor / Mzdová účetní