Hlavní město Praha Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Rychlé příjmy s firemním účtem a platební kartou.
Přijmeme obchodní zástupce pro šíření produktů na částečný úvazek, s možností firemního účtu s platební kartou a okamžitým vyplácením. Nadstandartní příjmy, možnost zvýšení a zhodnocení vašich příjmů bez možných rizik (lze souběh s vlastním zaměstnáním či podnikáním a postupný přechod k práci naplno)
- Administrativní činnost.
- Obchodní činnost.
- Práce na internetu.
Více jednoduchých způsobů pracovní činnosti a příjmů.
Jednoduchá i složitější pracovní činnost.
Kancelář PRAHA (S MOŽNOSTÍ ROZŠÍŘENÍ expositury k Vám)...
Nabídka
Čs. obchodní a zprostředkovatelská společnost hledá do kanceláře v Praze nového kolegu / kolegyni se zájmem o práci v oblasti obchodu a zprostředkování služeb pro klienty v oblasti vybavenosti, bydlení, cestování apod. Požadujeme komunikativní schopnosti, zájem o práci a seberealizaci, kreativitu a chuť učit se novým věcem. Nabízíme flexibilní pracovní dobu, práci formou home-office, zaškolení a zázemí stabilní a stále se rozvíjející společnosti, osobní a profesní růst. Příjem od 28.000,- Kč měsíčně. Náplň práce: aktualizace firemní databáze, telefonický kontakt s klienty, vyřizování zakázek, objednávek, práce s internetem. Pracovní pohovor po telefonické domluvě....
Nabídka
Naše firma Mamataxi přijme asistentku ředitele, zároveň i účetní - na HPP. Nástup možný IHNED ! V případě zájmu volejte č. 790323111....
Nabídka
BRIGÁDA
PŘIVÝDĚLEK
pro zpracování administrativní
agendy na internetu
Odměna:
100 - 200 Kč / hod.
měsíčně od 5 000 - 12 000 Kč
Požadavky:
18 let
občan ČR
přístup na internet
užívatelská znalost na počítači
Neváhejte a ozvěte se
...
Nabídka
BRIGÁDA
PŘIVÝDĚLEK
pro zpracování administrativní
agendy na internetu
Odměna:
100 - 200 Kč / hod.
měsíčně od 5 000 - 12 000 Kč
Požadavky:
18 let
občan ČR
přístup na internet
užívatelská znalost na počítači
Neváhejte a ozvěte se
...
Nabídka
BRIGÁDA
PŘIVÝDĚLEK
pro zpracování administrativní
agendy na internetu
Odměna:
100 - 200 Kč / hod.
měsíčně od 5 000 - 12 000 Kč
Požadavky:
18 let
občan ČR
přístup na internet
užívatelská znalost na počítači
Neváhejte a ozvěte se!...
Nabídka
Pro zprostředkování obchodu, prodeje a služeb na novou pobočku v Praze hledáme nové kolegy / kolegyně.
Jedná se o práci v kanceláři – nikoliv o pojišťovnictví a dealerství.
Nabízíme: zázemí úspěšné společnosti, zaškolení, karierní růst, měsíční příjem 26000,
přátelský kolektiv.
Požadujeme: spolehlivost, komunikativnost, základy na Pc, ochotu učit se novým věcem.
Pokud vás tato nabídka zaujala, domluvte si osobní pohovor.
...
Nabídka
BRIGÁDA
PŘIVÝDĚLEK
pro zpracování administrativní
agendy na internetu
Odměna:
100 - 200 Kč / hod.
měsíčně od 5 000 - 12 000 Kč
Požadavky:
18 let
občan ČR
přístup na internet
užívatelská znalost na počítači
...
Nabídka
Pro web Stavba Domu Svépomocí hledáme asistentku která dostane na starost
.: pomoc při registraci nových stavebníků
.: vkládání novinek a pravidelných zpráv na Facebook a Twitter
.: vyhledávání informací na internetu
.: plánování a telefonické domlouvání schůzek
Jedná se o nenáročné činnosti, které zaberou maximálně 2 hodiny denně a navíc není potřeba pracovat každý den. Jako ideálního kandidáta spatřujeme maminku na mateřské, která dříve pracovala na obchodní pozici nebo pozici asistentky....
Nabídka
Účetní / administrativní pracovník/ce
Pro naši firmu Halal Meat s.r.o. se sídlem v Praze 3, hledáme kandidáta/-ku na pozici samostatné účetní / administrativní pracovnice.
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru
- min. 3 roky praxe v oblasti zpracování kompletního účetnictví
- praxe ve zpracování a účtování mezd
- znalost účetního programu POHODA
- dobrá znalost MS OFFICE
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost a zodpovědnost
- řidičský průkaz sk.B
Náplň práce:
- zpracování kompletního účetnictví společnosti
- zpracování a evidence faktur
- zpracování a účtování mezd
- správa a vedení pokladny
- komunikace s odběrateli a dodavateli
- administrativní podpora vedoucího a majitele firmy
- zpracování příchozí a odchozí pošty
- zajištění chodu kanceláře a vyřizování telefonických hovorů
Nabízíme:
- dobré platové ohodnocení
- nástup ihned
- sleva na naše zboží
- pracovní doba 9:00 – 17:30 h
Své životopisy posílejte na uvedený email...
Nabídka
Přijmeme recepční (studenty) do Apartmánů v Praze - 5, noční směny dle dohody (možnost učit se). Jazykové znalosti vítané. Adresa Anděl Apartmány, U Santošky 20, Praha 5, více info na 776555521. Nástup možný ihned....
Nabídka
Hledáme vhodné kandidáty na pozici PERSONÁLNÍ ASISTENT/KA. Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického či personálního zaměření, znalost MS Office, dobré komunikační a analytické schopnosti. Náplň práce: komunikace s klienty a uchazeči, získávání a vedení obchodních případů, vedení personální agendy, aktivní spolupráce s centrálou společnosti. Nabízíme: zajímavé finanční ohodnocení, zázemí stabilní společnosti....
Nabídka
jazykové znalosti, znalost účetnictví a daní, hledá uplatnění s platem 25.000-30.000...
Nabídka
NABÍZÍM VEDENÍ PODVOJNÉHO ÚČETNICTVÍ i DAŇOVÉ EVIDENCE PRO PODNIKATELE S OBRATEM DO 20 Mil. Kč
- Zpracování DPH
- Daňové přiznání (i jednorázově)
- Jednání s úřady za klienta
- Mzdy (do 25 zaměstnanců)
- Praxe od roku 1991
- Na vlastním PC a účetním programu nebo docházení do Vaší firmy
- Praha a Praha-východ
- Mám profesní pojištění
...
Nabídka
B R I G Á D A
na PC i ručně
PŘIVÝDĚLEK
sepisování registračních setů
Odměna: 200,- Kč
za každou registraci + bonusy + benefity
Výplata: ihned (denně) Info: Neváhejte a zašlete jméno a email
a my se Vám ozveme
...