Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Potřebujete půjčku k zahájení podnikání nebo placení účtů a firemních financí na nemovitosti a všechny typy financování podnikání? Nabízíme také půjčky jednotlivcům, podnikům a podnikům s úrokovou sazbou 3%. Vydáváme půjčky vážným lidem, kteří mají zájem o úvěry, kontaktujte nás prosím:
E-mail: dobeizkyfinance@gmail.com
whatsapp +33 7 5682 5930...
Nabídka
Pro administrativní objekt v Praze(Florenc) hledáme na denní služby cca.100 - 120 hod./měsíc,SO a NE volné,komunikativní a spolehlivé spolupracovníky.Vhodné i pro důchodce. Jazykové znalosti nejsou vyžadovány. Klidné a příjemné prostředí....
Nabídka
Nabízíme zajímavou příležitost domácího výdělku až 15.000/měs.
Jedná se o různé činnosti: kompletace pracích potřeb, kopírování CD, roznos letáků do schránek, výroba hraček s týdenním výdělkem až 6.290,- Kč a dalčí lukrativní nabídky obdržíte za nadepsanou obálku se známkou, kterou pošlete na naši adresu....
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent Vysočina
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
Své životopisy posílejte na email...
Nabídka
Přijmeme administrativní pracovnici/pracovníka na plný nebo zkrácený úvazek.
Pracovní místo je vyhrazené pro OZP. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání, znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Word a Excel), spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Výhodou praxe v administrativě, znalost mzdové problematiky.
Nástup ihned nebo dohodou....
Nabídka
Vydavatelství na Praze 10 přijme produkční, s praxí.
Požadujeme perfektní znalost práce na PC, znalost kontroly tiskových dat a vlastní kontakty výhodou.
Nástup dle dohody, nejlépe leden 2019. Životopis pošlete na uvedený kontakt....
Nabídka
Kontrolor/ka pro ČR
Hledáme spolehlivé pracovníky s možností cestování po celé ČR.
Požadujeme:
uživatelskou znalost MS Office
dobré komunikační a organizační schopnosti
odolnost vůči stresu
aktivní přístup ke svěřeným úkolům
ochotu pracovat denně v terénu (kontrola zaměstnanců na střediscích)
zodpovědnost, samostatnost, asertivitu
trestní bezúhonnost
ŘP skupiny B, aktivní řidič podmínkou
Náplň práce:
vedení zaměstnanecké agendy
kontrola dokumentů na střediscích
nábor nových zaměstnanců
osobní kontrola docházek
registrace uchazečů o zaměstnání
výběrové pohovory a testování uchazečů o práci
komunikace s personálními odděleními
Nabízíme:
nástupní plat 20.000kč + osobní ohodnocení a další benefity
dlouhodobé zaměstnání na HPP
auto, notebook, mobil
Pokud Vás naše nabídka zaujala, splňujete výše uvedené požadavky a máte zájem o námi nabízenou pozici, zašlete nám svůj profesní životopis...
Nabídka
Telefonistka – telemarketing - Olomouc
Pracoviště: OLOMOUC
Informace o pracovním místě: Základní znalost PC, vyřizování telefonátů, administrativa s orientací ve Word a Excel, program POHODA, výhodou ŘP-B.
Počet míst: 3
Směnnost: jednosměnný provoz
Pracovní úvazek: 8 hodin nebo zkrácený
Mzda: nástupní plat 18.000kč po zkušební době 20.000kč
Nástup ihned.
Dlouhodobé zaměstnání v zavedené firmě, seriózní přístup.
Chráněné pracovní místo, vhodné pro OZP.
Požadujeme: Výpis z rejstříku trestů, spolehlivost, ochotu učit se novým věcem.
Předem se omlouváme, budeme kontaktovat jen vhodné uchazeče.
Kontakt bezplatná linka 800991188 po-pá 8-14hod....
Nabídka
Náplň práce:
· administrativní podpora podnikového právníka
· příprava návrhů smluv dle vzorů, příprava dalších dokumentů, korespondence a právních podání
· komunikace napříč odděleními společnosti
· vedení evidence smluv a archivu právního oddělení
· komunikace s externími advokáty, soudy, exekutory a notáři
· další ad hoc úkoly, drobné pochůzky
Požadujeme:
· SŠ/VŠ vzdělání
· alespoň základní orientace v občanském, obchodním a správním právu
· min. 2 roky praxe na obdobné pozici
· výborné organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, proaktivní a samostatné řešení zadaných úkolů
· velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office
Nabízíme:
· zajímavou, různorodou a perspektivní práci
· práce na plný úvazek
· příspěvky na další vzdělávání, jazykové kurzy
· 5 dní volna navíc nad rámec zákonné dovolené (freedays)
· motivující finanční ohodnocení
· příjemné pracovní prostředí v Praze – Stodůlkách s možností parkování, cca 10 min chůze na metro (linka B – Lužiny)
...
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent Tábor a okolí
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
...
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
...
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
...
Poptávka
hledám práci na recepci,(kromě hotelů a bez cizích jazyků) ve zdravotnickém zařízení v kadeřnickém salonu na veterině v administrativě, nebo v jakékoli recepci , či jako výpomoc v kanceláři, práce jen na zkrácený úvazek brigádu nebo práci jen pár dní v týdnu . (stačí mi jako zástup za nemoc atd budu moc ráda za každou nabídku) Mám částečný invalidní důchod stupeň 2.Mám dlouholetou praxi v administrativě i ve školství jako AP.
Jsem pracovitá a spolehlivá, kolegiální a přátelská. V případě vašeho zájmu zašlu životopis. Ráda vezmu práci i za minimální mzdu třeba i jen na 1x týdně pracovat.Ale prosím jen slušné nabídky - focení prodej kosmetiky různého zboží nereaguji. Děkuji za pochopení....
Nabídka
Hledáme všeobecnou účetní a fakturantku na pracoviště Olomouc.
Informace o pracovním místě
Náplň práce:
- vystavování a účtování faktur
- evidence došlých faktur
- úhrady bankou
- vedení pokladny
- interní podklady aj.
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- znalost a praxe podvojné účetnictví
- znalost programu POHODA
- pečlivost, flexibilitu, zodpovědnost
- vhodné pro absolventy
Nabízíme:
- nástup ihned
- dobré platové podmínky +benefity
- zkrácený nebo plný úvazek
- práce vhodná pro OZZ a ID
Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem na email
První kontakt možný POUZE písemnou formou....
Poptávka
Hledám práci na poloviční úvazek možno i na ŽL. Dlouholetá praxe v oblasti, administrativa, asistentka, fakturantka a vedoucí prodejny. Místo nástupu nejlépe Brandýs nad Labem a okolí, Horní Počernice a Černý Most. Nástup možný ihned. Práce na PC bez problémů, spolehlivá, učenlivá, flexibilní. Vlastním ŘP skupiny B. Ráda se dostavím na pohovor - osobní kontakt je pro mne důležitý. Děkuji předem za Vaše nabídky....