Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Hledame asistentku do nasi kancelare v Brne. Nase spolecnost se zabiva distribucem ovoce. Pozadavky:anglicky jezyk- plynule, vlastní motorove vozidlo, flexibilita, nejlépe prax v oblasti obchodu. Zivotopisy zasilat na email: codiadmk2@gmail.com...
Nabídka
Pro naší prodejnu hledáme vhodného kandidáta na pozici vedoucí prodejny Pompo Mercury České Budějovice
Požadujeme:
Zkušenosti s vedením kolektivu a s obchodem vítané
Aktivní přístup
Organizační a komunikační schopnosti
Spolehlivost, flexibilitu a pečlivost
Bezúhonnost
Uživatelskou znalost práce na PC
Nabízíme:
Práci v moderní a dynamické společnosti
Samostatnou práci
Zaměstnanecké benefity...
Nabídka
Provozního technika/techničku pro oblast správy nemovitostí přijme SBD Praha 8. Evidence dokladů, komunikace s úřady a spravovanými objekty, zajišťování oprav. Požadavky SŠ/VŠ-stavebně technického směru výhodou, PC. Nástup dle dohody....
Nabídka
Hledáte možnost domácího výdělku?Máme pro vás mnoho manuálních i administrativních nabídek.Vše z pohodlí domova.Všechny práce jsou podloženy smlouvou.Nabídkový list zašleme za nadepsanou a ofrankovanou obálku.
Lenka Roháčková
Družební 24
Olomouc 77900
...
Nabídka
Společnost Vice než Karta, hledá na Plný pracovní úvazek administrativní pracovníka(ci). Pozice vedoucí sekretariátu. Podmínka vlastní Počítač, telefon, internet 24 hod denně, nadstandardní uživatelské schopnosti Word, Exel, Grafický editor. Práce převážně z domu. Nutnost komunikační schopnosti. I s ZTP z Pracovního Úřadu. Minimální vzdělání SŠ. Předcházející zkušenosti výhodou. Okres Kroměříž: Bystřice pod Hostýnem, Valašské Meziříčí, Vsetín a nejbližší okolí. Plat 12 000-35 000 Kč. Info + Životopis na email, PO-NE 8.00 – 17.00 hod.
Životopis, kreativitu, flexibilitu, ŘP-B, vlastní vozidlo. V prvních 2 týdnech intenzivní studium vnitřní struktury a marketinku firmy.
Předpoklad při dostatečném zapracování po 3 měsících, přidělení vlastní Franšízy. Zvýšení pracovních schopností do 6 měsíců. Navýšení platu až o 50%
...
Nabídka
Do svého úspěšného týmu hledám 2 nové kolegy.
Hledám cílevědomou osobnost, která má chuť na sobě pracovat, rozvíjet své znalosti a dovednosti v oblasti financí, pojištění, hypoték. Náplň práce: poradenství pro stávající klienty, vyhledávání nových obchodních příležitostí, práce na přepážce. Očekávám SŠ vzdělání, trestní bezúhonnost, chuť pracovat. Nabízím práci v nadnárodní společnosti, zajímavé finanční ohodnocení (bonus v prvním roce až 173 tis.), bezplatné vzdělávání, možnost vlastní firmy....
Nabídka
Do nově otvíraných poboček hledáme asistentky.
Po dohodě možnost částečné práce z domu.
Flexibilitu. Samostatnost.
Ochotu učit se novým věcem.
Příjemné vystupování.
...
Nabídka
Společnost BAJS Partners LTD. – nabízí volnou pracovní pozici:
ASISTENTKA EKONOMICKÉHO ÚSEKU
Požadujeme:
- SŠ ekonomického směru
- Praxe 3 let v oblasti všeobecného, popř. mzdového účetnictví
- Znalost programu POHODA podmínkou
- Znalost práce na PC – Word, Excel (pokročilá úroveň)
- Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
Náplň práce:
- Fakturace
- Report pohledávek a závazků po splatnosti
- Příprava podkladů pro zpracování mezd
- Platební styk (interbenking)
- Tvorba a evidence směnek
- Tvorba a evidence bankovních záruk
- Statistika spotřeby PHM
- Administrativa spojená s chodem ekonomického úseku
Nabízíme:
- Možnost nástupu 1.4.2017
- Práci na částečný úvazek (popř. dohodou o provedení práce), 3-4x týdně (4 hod/den)
- Mzdové ohodnocení 8 000 – 10 000 Kč/měs
Prosíme uchazeče o zasílání svých životopisů na e-mail : agentura@bajsgroup.com, kdy do předmětu emailu uveďte : ASISTENT(KA) EKONOMICKÉHO ÚSEKU
...
Nabídka
Hledáme pracovníky na pozici asistent/ka, referent/ka v lokalitě Ostrava, Frýdek-Místek, Nový Jičín, Havířov, Karviná, Opava. Věk a praxe nerozhoduje. Náplní práce je vyřizování objednávek, vystavování faktur, kontakt s klienty a dodavateli, vyřizování na úřadech. Nabízíme nadstandardní ohodnocení (výdělek od 25.000 Kč/měs.) a mnoho dalších výhod. Zašlete svůj životopis....
Nabídka
Sháním rychle kolegy pro práci v kanceláři v Českých Budějovicích. Nástup možný téměř ihned. Osmihodinová pracovní doba, průměrně 15 000 Kč čistého/měsíc. Při dobré výkonnosti i více. Další informace při zájmu rád zodpovím....
Nabídka
Z časových důvodů sháním brigádníka k administrat. úkolům.
Práce na PC ve - Word, Excel, obsluha facebook. stránky, psaní tisk. zpráv apod....
Nabídka
Nabízíme práci na pozici asistent/ka, referent/ka. Věk a praxe nerozhoduje. Jde o vystavování faktur, vyřizování zakázek a objednávek, vyřizování na úřadech, kontakt s klienty a dodavateli. Nabízíme výdělek od 25.000 Kč/měsíc a mnoho dalších výhod. Své životopisy zasílejte na adminjana@email.cz.
...
Nabídka
Do rychle se rozvíjející společnosti v oblasti zdravého životního stylu s jasnou vizí a potenciálem růstu do celého světa, hledáme na HPP v Ostravě nového člena týmu se znalostí polštiny, nebo maďarštiny.
Pracovní náplň:
-Komunikace se zákazníky
-Přijímání objednávek
-Příprava balíčků se zbožím pro expedici
-Vyřizování reklamací
-Provádění inventur
-Fakturace
Požadujeme:
-Bezúhonnost, vysoký morální kredit, pravdivost, čestnost
-Vysoké pracovní nasazení, pozitivní postoj k životu
-Schopnost komunikovat v anglickém, nebo polském, nebo maďarském jazyku
-Pozitivní vztah k přírodě a zdravému životnímu stylu
Vítáme:
-Skvělý zdravotní stav
-SŠ vzdělání, není podmínkou
Nástupní hrubá mzda: 18 000 - 25 000 Kč měsíčně
Místo výkonu práce: Ostrava...
Nabídka
Administrativní práce - vyřizování telefonů, elektronické pošty, příjem a odesílání objednávek, vystavování faktur, zajišťování chodu kanceláře, kontakt s úřady, kontakt s tuzemskými i zahraničními partnery, vedení dokumentace.
Požadujeme:
perfektní znalost AJ, výhodou NJ
středoškolské vzdělání
znalost účetního programu Pohoda výhodou
Nabízíme:
práci v rozrůstající se společnosti
HPP
Odpovídající mzdové ohodnocení
místo práce: OPAVA...
Poptávka
Potřebujete přepsat jakýkoliv text do Wordu či Excelu? Ráda jej pro Vás přepíšu již za 40 Kč/1 stranu ve Wordu (4500 znaků), tj. 16 Kč/1 normo stranu NS (1800 znaků). Jsem o více než POLOVINU LEVNĚJŠÍ NEŽ KONKURENCE.
Přepis může být vč. formátování, tabulek, grafů, automatického obsahu apod. Přepisuji audio záznamy, ručně psané texty i nascenované dokumenty, přednášky, kroniky, knihy, aj. Přepisuji i v cizím jazyce.
Kvalita českého pravopisu zaručena.
V případě prověření serióznosti mohu dát kontakt na spokojené zákazníky. Mám dlouholeté zkušenosti.
CV: Státní zkouška ze psaní na stroji, VŠ ekonomického směru (magisterské studium), 6 let praxe v obchodu a logistice. Ovládám aj, nj, ij.
Inzerát platí do jeho smazání.
Děkuji....