Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Komunikujete rádi s lidmi? Pak hledáme právě Vás! NÁPLŇ PRÁCE - Telefonická a emailová komunikace se zákazníky. Volá se pouze klientům, kteří o informace projevili zájem. Zpracovávání žádostí od klientů, poskytovaní zákaznického servisu POŽADUJEME – Pro zákaznický přístup - Zkušenost na obdobné pozici, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost., aktivní přístup k práci, dobré komunikační schopnosti a spisovný projev, znalost práce na PC, minimálně středoškolské vzdělání....
Nabídka
Maminky na mateřské si také zaslouží možnost dobré práce, my to víme a proto plně podporujeme maminky, které nehodlají mateřskou prosedět doma. U nás budete mít flexibilní pracovní dobu a své dítě si navíc můžete vzít na pracoviště, kde je pro ně připraven dětský koutek.
U nás získáte:
• 80 - 160 Kč/hod
• Flexibilní pracovní dobu
• Příjemné pracovní prostředí
• Pracoviště 5 minut od centra
Extra výhody
• Dětský koutek přímo na pracovišti
• Slevy na wellness, fitness, kosmetiku a solnou jeskyni
• Možnost vzít dítě na pracoviště
• Pravidelné týmové akce
• Soutěže o hodnotné ceny
Náplň práce
• Péče o stávající klienty
• Rozšiřování dosavadních služeb
• Drobná administrativa na PC
• Týmová spolupráce
Nenuďte se doma a přijďte si k nám vydělat a zároveň se pobavit. Zavolejte nebo napište sms ve tvaru práce [jmeno] [prijmeni] na 773 797 199, nebo napište do kontaktního formuláře, kde nezapomeňte uvést své telefonní číslo.
...
Nabídka
Společnost EWR Trust - hledá zaměstnance na pozici asistent/- ka.
Vaším úkolem bude zajištění administrativní podpory pracovníků centrální kanceláře.
administrativní podpora vedoucích pracovníků
zajištění bezproblémového chodu kanceláře
vyřizování telefonních hovorů
evidence přijatých dokladů, pošty
odesílání a vyzvedávání poštovních zásilek
zodpovědnost za kontrolu správnosti a úplnosti přijatých dokladů
zajištění zásobování kanceláře (občerstvení, kanc. potřeb apod.)
údržba centrální kanceláře (zalévání květin, drobný úklid a ost.)
reprezentace společnosti, přijímaní návštěv vč. přípravy občerstvení
Požadujeme:
vzdělání SŠ, VŠ ekonomického, obchodního zaměření
proaktivita a pozitivní přístup k práci
samostatnost, zralost, spolehlivost reprezentativní vzhled a vystupování
znalost jazyka AJ pokročilý mluvčí
práce na PC pokročilý uživatel (word, excel, outlook)
pozitivní osobnost, samostatné a rychlé rozhodování
stylistické, komunikační a organizační schopnosti
časovou flexibilitu
...
Nabídka
Hledáte práci? My hledáme Vás! Přijmeme asistenty pro pobočky v Ostravě, Opavě, Havířově, Novém Jičíně, Frýdku – Místku a Bruntále spolehlivé spolupracovníky pro práci v administrativě: komunikace se zákazníky (vyřizování telefonátů a mailů), sjednávání schůzek manažera, zpracování zakázek a objednávek klientů. Kompletní zapracování a podpora týmu zajištěny, zajímavé finanční ohodnocení! Životopisy zasílejte na níže uvedený mail....
Nabídka
Jste komunikativní, usměvaví a pozitivně naladění? Pak hledáme právě Vás.
Agentura pro výzkum trhu a veřejného mínění NMS Market Research s.r.o. rozšiřuje tým svých tazatelů na osobní dotazování pro externí spolupráci - téma nakupování.
Pomozte nám zjistit s jakými službami jsou zákazníci spokojeni a jaké služby je třeba zlepšit. Jaké chování očekává zákazník od prodavače? Jaké produkty by zákazníci uvítali v obchodě?
Dotazování probíhá formou CAPI (pomocí tabletu, který agentura zapůjčuje; práce s ním je velmi jednoduchá) po celé České republice.
Vybraná města výzkumu, kde s námi můžete spolupracovat jsou:
Mariánské Lázně, Sokolov, Cheb, Karlovy Vary, Aš, Praha a střední Čechy, Ústí nad Labem, Děčín, Hradec Králové, Zlín, Brno, Olomouc, ale i další města po celé České republice.
...
Nabídka
Hledám asistentku na dlouhodobou brigádu. Náplň práce: administrativa, organizace diáře, telefonický kontakt s klienty. Kancelář v centru Prahy. Více na telefonním čísle 604 882 282....
Nabídka
Příjmeme slovensky hovořící operátory call centra na HPP. Požadavky: úplné SŠ vzděláni zakončené maturitní zkouškou, praxe v call centru, popřípadně praxe v obchodu a prodeji, výborné komunikační schopnosti bez vad řeči, příjemný hlasový projev.
Plat 12 000 + provize...
Nabídka
Administrativní práce na vlastním internetu...
Nabídka
Hledáme administrativní pracovníka(ci)-dispečer(ka)
Požadujeme: SŠ, znalost PC, samostatnost, flexibilita, ŘP sk.B,
zodpovědnost, komunikativnost, odolnost vůči stresu,znalost cizích jazyků výhodou. Nástup ihned
...
Nabídka
Telefonistin aus CZ oder SK gesucht super Bezahlung
Alter ab 25 Jahren
Tagesgage bis zu €uro 100, bei 10 Tagen Monatsarbeitszeit bis zu €uro 1000 verdienen!!!!
Ohne Prämien!! Firmen Handy, Firmen PC, Firmenauto
10 Tage pro Monat arbeiten, 21 Tage pro Monat frei!!!
Gefordert: Sehr gute Arbeitsmoral, Verständnis für die westliche Art einer qualitativen Arbeitsmoral.
Umsetzung der gewünschten Firmenphilosophie
Gute Deutsch Kenntnis in Wort und Schrift
Gute sprachliche Englisch Kenntnis
Arbeitsbeginn nach Einschulung kurzfristig.
Melde dich per Email an: bewerbung@arndtstrasse24.at
...
Nabídka
- VÝBORNÁ STARTOVACÍ POZICE
- PERFEKTNÍ PROFESIONÁLNÍ PRŮPRAVA
- STANEŠ SE PROFÍKEM V KOMUNIKACI I PRODEJI (ZÁKAZNÍCI VOLAJÍ TOBĚ, NE NAOPAK!)
- NAUČÍŠ SE ZVLÁDAT STRESOVÉ SITUACE A PRUŽNĚ NA NĚ REAGOVAT
- STANEŠ SE SOUČÁSTÍ BEZVADNÉHO TÝMU A MŮŽEŠ PROFESIONÁLNĚ RŮST
- NABÍZÍME IHNED HLAVNÍ PRACOVNÍ POMĚR
- GARANTUJEME FIXNÍ SLOŽKU MZDY, NIKDY NEODEJDEŠ S PRÁZDNOU
- NA BONUSECH SI MŮŽEŠ VYDĚLAT PĚKNÝ BALÍK (NEJLEPŠÍ KONZULTANT ZA MĚSÍC DUBEN 22 515,- POUZE NA BONUSECH!)
- SPOUSTU ZAJÍMAVÝCH BENEFITŮ
- NEBOJ SE A PŘIDEJ SE K NÁM!
...
Nabídka
Společnost EDGES jobs s.r.o. hledá koordinátora na částečný úvazek. Vhodné pro ženy na mateřské dovolené. Požadujeme: středoškolské vzdělání, čistý trestní rejstřík, nadprůměrné komunikační schopnosti, časová flexibilita, výrazné organizační schopnosti, zodpovědnost, podmínkou zkušenosti s personalistikou, praxe na pozici koordinátora min. 1 rok....
Nabídka
- denní řešení operativních úkolů
- běžná administrativa, vedení pošty, korespondence
- zajišťování a koordinace schůzek
- podílení se na formulování personální politiky společnosti
- aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na požadovaná pracovní místa
- komunikace s personálními agenturami a úřady práce
- vedení personální administrativy
- spolupráce na výběrových řízeních, vyhodnocování pohovorů
Požadujeme:
- VŠvzdělání technického, případně ekonomického směru, managerské schopnosti
- znalost AJ na komunikativní úrovni
- komunikační a organizační schopnosti
- spolehlivost, pečlivost, loajalitu
- logické, analytické myšlení
- důraz na výkon a výsledek
- základní znalost personální agendy
- praxe v personální oblasti výhodou, nikoliv podmínkou
- prokazatelné úspěchy z předchozích pracovišť, dobré reference
- znalost práce na PC, MS Office – Word, Excel, Outlook
...
Nabídka
Pracovní náplň
- příjem a ubytování hotelových hostů
- nabídka hotelových služeb, vedení hotelových štaflí
- práce s hotelovým softwarem
Služby jsou 12-ti hodinové.
Požadavky
- středoškolské vzdělání s maturitou
- znalost německého jazykem slovem a písmem
- slušné vystupování a jednání s klienty
- chuť pracovat v mladém kolektivu, pracovní nasazení a vlastní aktivita
- schopnost učit se nové věci, kladné charakterové vlastnosti jako umění přijímat kritiku
Nástup ihned.
Nabízíme
- perspektivní zaměstnání ve firmě, která působí na trhu cestovního ruchu již od roku 1990
- dobré platové ohodnocení v přímé závislosti na pracovním výkonu a hospodářských výsledcích firmy
Název pozice: Recepční hotelu
Typ pracovního vztahu: Pracovní smlouva
Pracovní poměr: Plný úvazek, poloviční úvazek
Délka trvání pracovního poměru Na dobu neurčitou
Minimální požadavky vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat 12 000 - 15 000 CZK , Měsíc
...
Nabídka
Hledá se telefonista/tka,který/a se nebojí komunikovat a oslovovat klienty.Práce je vhodná pro studenty či rodiče na mateřské dovolené.Na DPČ,DPP.
Nutné je zahodit trému za hlavu.
Časová náročnost max.4 hodiny.
Plat: dohodou + odměna...