Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Nabízím jednoduchou administrativní činnost, kterou lze vykonávat z domova přes PC. Stačí se dobře orientovat na internetu. Práce na internetu zahrnuje propagační činnost a následné vyřizování e-mailové korespondence. Práce není časově náročná, po krátkém zaškolení, které by proběhlo v Olomouci, můžete práci vykonávat převážně z domova. Požadujeme věk min. 18 let, zkušenosti a vyučení nerozhoduje....
Nabídka
Příjem : HPP od 20 000,-/měs- jako asistentka nové kanceláře, VPP od 10 000,-/měs.. Práce vhodná i jako brigáda (od 5 000,-Kč/měs.). Práce na ŽL s volnou pracovní dobou- databáze klientů k dispozici, vhodná pro OZP bez docházení do firmy. Výhodou základní znalost práce na PC. Upřednostňujeme vzdělání s maturitou. Nutná osobní schůzka.Garantujeme seriozní jednání a dostatečnou podporu.
Pro bližší informace volejte nebo pište na email
...
Nabídka
Ahoj, hledám 3 lidi do svého týmu nejlépe ve věku 18-30let, nejlépe z Českých Budějovic. Jedná se o domlouvání schůzek a administrativní práce. Pro více info napište, praxe není nutná, stačí základní vzdělání :). Lze pojmout jako brigádu ....
Nabídka
Dobrý den, nabízím slušný přivýdělek v rámci vyplňování placených dotazníků, stačí se zaregistrovat na uvedenou stránku zdarma přes tento odkaz, za registraci získáte rovnou 100 kč. Tak proč to nezkusit?
ermail.cz/link/22YlCelA7jTJYAaVVTml7Y72YA7lVAlV...
Nabídka
Do obchodní společnosti hledáme kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník/ce a jednatel.
Požadujeme: min.SŠ vzdělání, znalost AJ nebo NJ, PC, ŘP sk.B, umění komunikovat slovem i písmem, spolehlivost, flexibilitu, chuť stále se učit, trestní bezúhonnost.
Nabízíme: práci na HPP, dobré platové ohodnocení, přátelský kolektiv, zázemí společnosti, mobilní telefon i k soukromým účelům, notebook a IT vybavení, po zkušební době osobní automobil....
Nabídka
Hledáme vhodného kandidáta či kandidátku do administrativně-pozemkového oddělení firmy Chroustovická a.s.
Místo výkonu práce – zemědělský podnik – Chroustovice, okr. Chrudim
Náplň práce:
• Vedení agendy správy pozemků: jednání s majiteli pozemků, příprava nájemních smluv
• Každodenní telefonická komunikace a účast na obchodních jednání
• Prodej komodit a nákup hnojiv, agrochemikálií: zpracování nabídek, administrativní záležitosti spojené s prodejem a nákupem
• Vedení pokladny
• Vedení agendy bezpečnosti práce a požární ochrany
Požadujeme:
• SŠ nebo VŠ vzdělání
• Znalost práce na PC (MS Office – Excel, Word, Outlook a Internet)
• Znalost anglického, německého jazyka (výhodou)
• Znalost účetnictví a praxe s agendou pozemků (výhodou)
• Profesionální vystupování, komunikativnost, flexibilitu, samostatnost, spolehlivost
Nabízíme:
• Hlavní pracovní poměr
• Zázemí stabilní, prosperující a dynamické společnosti
• Motivační ohodnocení v závislosti na dosažených výsledcích
• Závodní stravo...
Nabídka
Hledáme větší počet nových spolupracovníků pro nový projekt naší společnosti. Jednalo by se o jednoduchou administrativní činnost, kterou lze vykonávat i z domova na PC. Práce je vhodná jako přivýdělek ke stálé práci nebo jako přivýdělek pro studenty či ženy na MD. Podmínkou je věk nad 18 let a možnost dostavit se na pohovor a občasné konzultační schůzky do Olomouce....
Nabídka
Náplň práce: zajištění hladkého chodu skladu - objednávání zboží na sklad, jeho příjem a evidence, vydávání technikům, příjem demontovaného zboží dle protokolů, odepisování zboží a kontrola evidenčních a předávacích protokolů, reklamace vadného zboží, inventura skladu, zadávání přijatých faktur, naskladňování zboží, kontrola plateb zákazníků a párování plateb v účetním programu
Požadujeme:
- SŠ vzdělání, spolehlivost, zodpovědnost, přesnost a organizační schopnosti, schopnost rychle se učit novým věcem, vyrovnanou osobnost odolnou vůči stresu, základy účetnictví a orientace v účetních programech výhodou, znalost práce s PC (MS office - Word, Excel, Power point) a e-mailové korespondence (Outlook) nutná, trestní bezúhonnost, časovou flexibilitu, ŘP skupiny B
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí a práci v mladém dynamickém kolektivu
- profesní rozvoj
- zázemí stabilní a perspektivně se rozvíjející společnosti
- odpovídající finanční odhodnocení
- nástup možný ihned...
Nabídka
Česko slovenská
firma hledá kandidáty pro pobočku Znojmo na pozici „Asistent/ka v administrativě“ Důležité jsou Vaše administrativní a organizační schopnosti, spolehlivost, samostatnost a pečlivost. Náplní práce bude organizace pohovorů,příprava podkladů pro smlouvy,výběr kandidátů - formou Home office. Pracovní poměr: HČ, VČ, ŽL Plat: 25 000 Kč
...
Nabídka
Vydělejte si až 15.000 za jedno doporučení
Podrobnosti naleznete na webu
...
Nabídka
Společnost SportGroupCZ hledá nové spolupracovníky na pozici sales manager.
Požadujeme:
- Komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování
- Věk minimálně 18let
- Kreativitu
- Základní znalost PC
- Spolehlivost
- Trestní bezúhonnost
- Pozitivní vztah ke sportu - výhodou
Nabízíme:
- Silné zázemí a profesionální podporu
- Vícesložkové odměňování: provize, bonusy
- Velké množství obchodních příležitostí
- Možnost kariérního růstu
- Práce v mladém kolektivu
- Spolupráce s vrcholovými českými sportovci
- Práce je na živnostenský list
...
Nabídka
Přijmeme zodpovědnou, komunikativní osobu na pozici OSOBNÍ ASISTENT/KA MAJITELE. Náplň práce zahrnuje sjednávání schůzek, přípravu smluv a podkladů, zpracování kvalitativních a kvantitativních dat, grafickou úpravu materiálů. Požadujeme min. středoškolské vzdělání, znalost práce na PC, schopnost zpracování dat....
Nabídka
Firma INVEST INDUSTRY EQUIPMENT s.r.o. zabývající se prodejem ochranných pracovních pomůcek a reklamních předmětů se sídlem v Brně Řečkovicích, příjme zaměstnance na pozici office manager/ka na 6-8h.úvazek (dle domluvy).
Náplň práce: administrativní práce, práce v účetním systému Pohoda, vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky
Požadavky: min.SŠ vzdělání, znalost práce na PC (MS Office, Outlook), samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti
Nástup a pracovní doba dle dohody. Práce vhodná také pro ženy na rodičovské dovolené.
...
Nabídka
Z důvodu zvýšené poptávky klientů v centru Brna hledám do svého týmu pracovníka na pozici nezávislého výživového poradce. Chcete radit ostatním ve správném stravování, formování postavy, ve sportu, v péči o pleť a dělat práci, která Vás bude bavit? Podmínky: věk nad 18let, spolehlivost, komunikativnost. Práce možná na hlavní i vedlejší činnost, vhodná při studiu nebo na MD. Školení v hodnotě 15000Kč zajištěno zdarma. Nejedná se o dealerství. Flexibilní pracovní doba a odpovídající ohodnocení. Nástup dle domluvy-leden 2014....
Nabídka
Rozšiřujeme náš pracovní tým v této lokalitě.
Práce řízená z domova, volná pracovní doba.
Zaškolení zajištěno. Napište...