Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Místo výkonu práce:
- České Budějovice
Náplň práce:
- aktivní nábor uchazečů o zaměstnání
- správa inzerce
- tvorba pracovních smluv
- zadávání dat do systému
- kontrola docházky zaměstnanců
Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr
- zaučení na uvedenou pozici
- pracovní doba 7:30 – 16:00
- víkendy a svátky volné
- služební telefon
Požadujeme:
- ukončené SŠ vzdělání
- praxe v personalistice výhodou
- samostatnost, spolehlivost
- aktivní řidič sk. B
- NÁSTUP IHNED
...
Nabídka
Jsme renomovaná výzkumná společnost SC&C, zabýváme se demografickými, sociologickými a marketingovými výzkumy a hledáme nové posily týmu na pozici
TAZATEL VÝZKUMU PO TELEFONU
100 – 120,- Kč/hodinu, týdenní výplata!
Pozice tazatele je pro nás klíčová, proto si jich vážíme a umíme je ocenit.
Pro tuto práci potřebujete:
- věk min. 18 let
- velmi dobré komunikační schopnosti
- příjemné jednání a vystupování
- spolehlivost a pečlivost
- základní znalost práce na PC
- trestní bezúhonnost
My Vám nabízíme:
- unikátní možnost podílet se na zajímavých výzkumných projektech
- zajímavé a motivační finanční ohodnocení + možnost dalších příplatků a bonusů
- možnost týdenní výplaty
- velmi přátelský přístup a pohodový tým
- příjemné prostředí útulných kanceláří v centru Prahy
- dlouhodobou spolupráci
- časově flexibilní práci
- externí formu spolupráce na ŽL nebo DPP
Práce je vhodná i pro studenty, maminky na MD a aktivní důchodce!
Staňte se členem našeho týmu a my si Vás budeme hýčkat! Zavolejte m...
Nabídka
Společnost GOFIT Sp. o.o. Výrobce a distributor sportovních potřeb, vzhledem k dynamickému
rozvoji firmy, hledá pro svůj tým osobu na pozici:
Specialista pro marketing a sociální média
Místo práce: Český Těšín
Osoba, kterou zaměstnáme na této pozici bude zodpovědná za:
- zavedení, udržování a rozvíjení tvůrčích komunikace na sociálních sítích a
spravovat profily na Facebooku (min. 7 příspěvků za týden), Instagramu, YouTube
-vytvářet unikátní obsah (zahrnující contenty) a sociální mediální kampaně,
pečovat o dobrou image firmy
- 24h / 7 dostupnost na sociálních sítích (odpovídání na zprávy, komentáře, rychlá odezva
v době krize + prodej produktů)
- nepřetržitý kontakt se skupinou instruktorů (v podobě tiskového mluvčího) + Řízení a supervize
skupiny v průběhu realizace marketingových plánů
- informační a výzkumná činnost (fitness kluby, tělocvičny, atd.).
- vytváření newsletter / mailing
- budování image a značky společnosti
- blogování ohledně sportu, fitness a zdravého životního...
Poptávka
Hledám prací sekretářky nebo administrativní pracovnice. Nabízím praxi ve státním i soukromém sektoru. Ovládám PC + psaní všemi deseti. Odvětví nepreferuji, jsem flexibilní. Nástup možný ihned....
Nabídka
Hledame asistentku do nasi kancelare v Brne. Nase spolecnost se zabiva distribucem ovoce. Pozadavky:anglicky jezyk- plynule, vlastní motorove vozidlo, flexibilita, nejlépe prax v oblasti obchodu. Zivotopisy zasilat na email: codiadmk2@gmail.com...
Nabídka
Pro naší prodejnu hledáme vhodného kandidáta na pozici vedoucí prodejny Pompo Mercury České Budějovice
Požadujeme:
Zkušenosti s vedením kolektivu a s obchodem vítané
Aktivní přístup
Organizační a komunikační schopnosti
Spolehlivost, flexibilitu a pečlivost
Bezúhonnost
Uživatelskou znalost práce na PC
Nabízíme:
Práci v moderní a dynamické společnosti
Samostatnou práci
Zaměstnanecké benefity...
Nabídka
Provozního technika/techničku pro oblast správy nemovitostí přijme SBD Praha 8. Evidence dokladů, komunikace s úřady a spravovanými objekty, zajišťování oprav. Požadavky SŠ/VŠ-stavebně technického směru výhodou, PC. Nástup dle dohody....
Nabídka
Hledáte možnost domácího výdělku?Máme pro vás mnoho manuálních i administrativních nabídek.Vše z pohodlí domova.Všechny práce jsou podloženy smlouvou.Nabídkový list zašleme za nadepsanou a ofrankovanou obálku.
Lenka Roháčková
Družební 24
Olomouc 77900
...
Nabídka
Společnost Vice než Karta, hledá na Plný pracovní úvazek administrativní pracovníka(ci). Pozice vedoucí sekretariátu. Podmínka vlastní Počítač, telefon, internet 24 hod denně, nadstandardní uživatelské schopnosti Word, Exel, Grafický editor. Práce převážně z domu. Nutnost komunikační schopnosti. I s ZTP z Pracovního Úřadu. Minimální vzdělání SŠ. Předcházející zkušenosti výhodou. Okres Kroměříž: Bystřice pod Hostýnem, Valašské Meziříčí, Vsetín a nejbližší okolí. Plat 12 000-35 000 Kč. Info + Životopis na email, PO-NE 8.00 – 17.00 hod.
Životopis, kreativitu, flexibilitu, ŘP-B, vlastní vozidlo. V prvních 2 týdnech intenzivní studium vnitřní struktury a marketinku firmy.
Předpoklad při dostatečném zapracování po 3 měsících, přidělení vlastní Franšízy. Zvýšení pracovních schopností do 6 měsíců. Navýšení platu až o 50%
...
Nabídka
Do svého úspěšného týmu hledám 2 nové kolegy.
Hledám cílevědomou osobnost, která má chuť na sobě pracovat, rozvíjet své znalosti a dovednosti v oblasti financí, pojištění, hypoték. Náplň práce: poradenství pro stávající klienty, vyhledávání nových obchodních příležitostí, práce na přepážce. Očekávám SŠ vzdělání, trestní bezúhonnost, chuť pracovat. Nabízím práci v nadnárodní společnosti, zajímavé finanční ohodnocení (bonus v prvním roce až 173 tis.), bezplatné vzdělávání, možnost vlastní firmy....
Nabídka
Do nově otvíraných poboček hledáme asistentky.
Po dohodě možnost částečné práce z domu.
Flexibilitu. Samostatnost.
Ochotu učit se novým věcem.
Příjemné vystupování.
...
Nabídka
Společnost BAJS Partners LTD. – nabízí volnou pracovní pozici:
ASISTENTKA EKONOMICKÉHO ÚSEKU
Požadujeme:
- SŠ ekonomického směru
- Praxe 3 let v oblasti všeobecného, popř. mzdového účetnictví
- Znalost programu POHODA podmínkou
- Znalost práce na PC – Word, Excel (pokročilá úroveň)
- Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
Náplň práce:
- Fakturace
- Report pohledávek a závazků po splatnosti
- Příprava podkladů pro zpracování mezd
- Platební styk (interbenking)
- Tvorba a evidence směnek
- Tvorba a evidence bankovních záruk
- Statistika spotřeby PHM
- Administrativa spojená s chodem ekonomického úseku
Nabízíme:
- Možnost nástupu 1.4.2017
- Práci na částečný úvazek (popř. dohodou o provedení práce), 3-4x týdně (4 hod/den)
- Mzdové ohodnocení 8 000 – 10 000 Kč/měs
Prosíme uchazeče o zasílání svých životopisů na e-mail : agentura@bajsgroup.com, kdy do předmětu emailu uveďte : ASISTENT(KA) EKONOMICKÉHO ÚSEKU
...
Nabídka
Hledáme pracovníky na pozici asistent/ka, referent/ka v lokalitě Ostrava, Frýdek-Místek, Nový Jičín, Havířov, Karviná, Opava. Věk a praxe nerozhoduje. Náplní práce je vyřizování objednávek, vystavování faktur, kontakt s klienty a dodavateli, vyřizování na úřadech. Nabízíme nadstandardní ohodnocení (výdělek od 25.000 Kč/měs.) a mnoho dalších výhod. Zašlete svůj životopis....
Nabídka
Sháním rychle kolegy pro práci v kanceláři v Českých Budějovicích. Nástup možný téměř ihned. Osmihodinová pracovní doba, průměrně 15 000 Kč čistého/měsíc. Při dobré výkonnosti i více. Další informace při zájmu rád zodpovím....
Nabídka
Z časových důvodů sháním brigádníka k administrat. úkolům.
Práce na PC ve - Word, Excel, obsluha facebook. stránky, psaní tisk. zpráv apod....