Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent Vysočina
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
Své životopisy posílejte na email...
Nabídka
Přijmeme administrativní pracovnici/pracovníka na plný nebo zkrácený úvazek.
Pracovní místo je vyhrazené pro OZP. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání, znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Word a Excel), spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Výhodou praxe v administrativě, znalost mzdové problematiky.
Nástup ihned nebo dohodou....
Nabídka
Vydavatelství na Praze 10 přijme produkční, s praxí.
Požadujeme perfektní znalost práce na PC, znalost kontroly tiskových dat a vlastní kontakty výhodou.
Nástup dle dohody, nejlépe leden 2019. Životopis pošlete na uvedený kontakt....
Nabídka
Kontrolor/ka pro ČR
Hledáme spolehlivé pracovníky s možností cestování po celé ČR.
Požadujeme:
uživatelskou znalost MS Office
dobré komunikační a organizační schopnosti
odolnost vůči stresu
aktivní přístup ke svěřeným úkolům
ochotu pracovat denně v terénu (kontrola zaměstnanců na střediscích)
zodpovědnost, samostatnost, asertivitu
trestní bezúhonnost
ŘP skupiny B, aktivní řidič podmínkou
Náplň práce:
vedení zaměstnanecké agendy
kontrola dokumentů na střediscích
nábor nových zaměstnanců
osobní kontrola docházek
registrace uchazečů o zaměstnání
výběrové pohovory a testování uchazečů o práci
komunikace s personálními odděleními
Nabízíme:
nástupní plat 20.000kč + osobní ohodnocení a další benefity
dlouhodobé zaměstnání na HPP
auto, notebook, mobil
Pokud Vás naše nabídka zaujala, splňujete výše uvedené požadavky a máte zájem o námi nabízenou pozici, zašlete nám svůj profesní životopis...
Nabídka
Telefonistka – telemarketing - Olomouc
Pracoviště: OLOMOUC
Informace o pracovním místě: Základní znalost PC, vyřizování telefonátů, administrativa s orientací ve Word a Excel, program POHODA, výhodou ŘP-B.
Počet míst: 3
Směnnost: jednosměnný provoz
Pracovní úvazek: 8 hodin nebo zkrácený
Mzda: nástupní plat 18.000kč po zkušební době 20.000kč
Nástup ihned.
Dlouhodobé zaměstnání v zavedené firmě, seriózní přístup.
Chráněné pracovní místo, vhodné pro OZP.
Požadujeme: Výpis z rejstříku trestů, spolehlivost, ochotu učit se novým věcem.
Předem se omlouváme, budeme kontaktovat jen vhodné uchazeče.
Kontakt bezplatná linka 800991188 po-pá 8-14hod....
Nabídka
Náplň práce:
· administrativní podpora podnikového právníka
· příprava návrhů smluv dle vzorů, příprava dalších dokumentů, korespondence a právních podání
· komunikace napříč odděleními společnosti
· vedení evidence smluv a archivu právního oddělení
· komunikace s externími advokáty, soudy, exekutory a notáři
· další ad hoc úkoly, drobné pochůzky
Požadujeme:
· SŠ/VŠ vzdělání
· alespoň základní orientace v občanském, obchodním a správním právu
· min. 2 roky praxe na obdobné pozici
· výborné organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, proaktivní a samostatné řešení zadaných úkolů
· velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office
Nabízíme:
· zajímavou, různorodou a perspektivní práci
· práce na plný úvazek
· příspěvky na další vzdělávání, jazykové kurzy
· 5 dní volna navíc nad rámec zákonné dovolené (freedays)
· motivující finanční ohodnocení
· příjemné pracovní prostředí v Praze – Stodůlkách s možností parkování, cca 10 min chůze na metro (linka B – Lužiny)
...
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent Tábor a okolí
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
...
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
...
Nabídka
Administrativní asistentka, asistent
Co vás čeká:
-příprava podkladů pro provozní vedoucí
-administrativa, skenování, správa smluv, korespondence, telefonování
Požadujeme:
-pečlivost, zodpovědnost, loajálnost
-znalost PC, EXEL, WORD
-komunikativnost, flexibilita
Nabízíme:
-stálé pracovní místo bez víkendů v příjemném kolektivu
-pracovní doba po-pá
- nástup ihned
- místo vhodné pro OZP
Kontaktovat můžete naši bezplatnou linku 800 99 11 88
...
Nabídka
Hledáme všeobecnou účetní a fakturantku na pracoviště Olomouc.
Informace o pracovním místě
Náplň práce:
- vystavování a účtování faktur
- evidence došlých faktur
- úhrady bankou
- vedení pokladny
- interní podklady aj.
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- znalost a praxe podvojné účetnictví
- znalost programu POHODA
- pečlivost, flexibilitu, zodpovědnost
- vhodné pro absolventy
Nabízíme:
- nástup ihned
- dobré platové podmínky +benefity
- zkrácený nebo plný úvazek
- práce vhodná pro OZZ a ID
Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem na email
První kontakt možný POUZE písemnou formou....
Nabídka
Nabízím dlouhodobou spolupráci s flexibilní pracovní dobou, finančním a kariérním růstem.
Náplní práce je plánování a asistence při schůzkách a školeních,
osobní a e-mailová komunikace s lidmi.
Vhodné pro člověka, který má své zaměstnání a není v něm spokojen nebo potřebuje další příjem,
nebo pro člověka, který chce něco ve svém životě změnit....
Nabídka
Jste aktivní maminka, které doma chybí pracovní nasazení? Důchodce, student? Nebo jen potřebujete druhou výplatu? Máte k dispozici internet a jste schopní, komunikativní a rádi se učíte novým věcem? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
Maminky a nejen Vy, chcete si zajistit stabilní měsíční příjem 5, 10 tisíc korun, ale i více? Pak mi napište a já Vám ráda pomohu tento příjem uskutečnit, není to podvod, já sama jsem maminka na MD , za 3 měsíce mi končí mateřská a já se po dvou letech u firmy nemusím vracet do práce.... Ani vy nemusíte...stačí jen odepsat, Registrace zdarma a jít do toho se mnou...ztratit nic nemůžete, maximálně získat:o)
Chcete být zdraví, štíhlí a v kondici?
Využijte nyní možnosti mít velmi účinné bylinné preparáty české firmy OKG se slevou 40-50%!
Registrovat se můžete nyní do OKG ZDARMA!...
Nabídka
POZICE: Administrativní pracovník/ce
Pracoviště:Brno
Počet míst: 2
Směnnost: jednosměnný
Pracovní úvazek: zkrácený 6 hod./den.
Mzda: 12 000,-Kč.
Nástup dle dohody.
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP)
Požadujeme: dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, zkušenosti s tvorbou personálních tabulek a reportů, tvorbou statistik, přehledů, analýz, základy účetnictví, spolehlivost, samostatnost, loajalitu, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování spolehlivost, pečlivost, praxe v administrativě výhodou, SŠ vzdělání, ŘP-B.
První kontakt možný POUZE písemnou formou. Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem...
Nabídka
WE REQUEST:
- we require knowledge of Slovak or Romanian or Polish (knowledge more than one of these languages is an advantage)
- independence, reliability, flexibility and care
- good communication
- user knowledge of working with PC (MS Office, Internet)
- wiliness to learn new things
WE OFFER :
- work on full time or half time (brigade)
- Work from office or home
- possible entry immediately
- also suitable for people without experience
- the background of a stable society for which satisfaction is a priority
employees
- nice working environment
- regular team meetings, joint actions for team building
- Great accessibility (we live in the city center)
- Flexible working hours
WHAT AWAITS YOU:
- handling of emails and telephone calls on the Internet, the dating portal
- preparation of internal documents and procurement of documents, necessary documents...
Nabídka
Moderátor zpráv na internetové seznamce
Co vás čeká po zaškolení :
- vyřizování emailů a telefonických hovorů na internetovém,
seznamovacím portálu
- příprava interních dokumentů a obstarávání podkladů či
potřebných dokumentů
- aktualizace a zpráva dat
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít :
- požadujeme znalost slovenského, nebo rumunského nebo
polského jazyka
- samostatnost, spolehlivost, flexibilita a pečlivost
- příjemné komunikační vystupování
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- ochota učit se nové věci
Co vám můžeme nabídnout
- práce na HPP nebo DPP (brigádně)
- práce z kanceláře nebo z domova
- nástup možný ihned
- vhodné i pro osoby bez praxe
- zázemí stabilní společnosti, pro kterou je priorita spokojenost
zaměstnanců
- příjemné pracovní prostředí
- pravidelná týmová setkání, společné akce pro utužení kolektivu
- skvělou dostupnost (sídlíme v centu města)
- flexibilní pracovní doba...