Práce v administrativě, hledám práci v administrativě, prodám, na prodej
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Přijmeme nového člena týmu, kterého by bavila propagace & ticketing a měl chuť pracovat v kulturní sféře.
Co Vás čeká:
- příprava propagačních materiálů
- předprodej vstupenek
- vyúčtování prodeje
- agenda autorských práv
- statistika a dokumentace činnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- znalost práce s MS Office
- řidičský průkaz sk. B
- znalost AJ
- časová flexibilita (účast na večerních koncertech)
- orientace v oblasti klasické hudby výhodou
Co vám můžeme nabídnout:
- práci v příjemném prostředí kulturní sféry
- odpovídající platové ohodnocení
- pracovní smlouvu na plný úvazek na dobu neurčitou
- nástup možný dle dohody
- benefity: služební mobilní telefon a stravenky
- poznáte chod profesionálního orchestru zblízka
- zázemí v centru Pardubic & malý, ale stabilní tým příjemných kolegů :-)
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte spolu s profesním životopisem zasílejte do Komorní filharmonie Pardubice nejpozději do 15. 11. 2017....
Nabídka
Pro provoz v Němčících nad Hanou hledáme asistentku provozu. Práce je vhodná i pro absolventky....
Nabídka
HLEDÁME SCHOPNÉHO, PRACOVITÉHO, FÉROVÉHO PARŤÁKA NA POZICI ASISTENTKY - ASISTENTA DIVIZNÍHO MANAŽERA PROSPERUJÍCÍ PORADENSKÉ SPOLEČNOSTI. ZKUŠENOSTI Z OBLASTI FINANČNÍHO PORADENSTVÍ JSOU PRO NÁS VÍTANÉ A DOST DŮLEŽITÉ. NEJSOU VŠAK PODMÍNKOU NAŠÍ SPOLUPRÁCE... MÁME ZÁJEM JEN O VÁŽNÉ ZÁJEMCE Z PRAHY A OKOLÍ. NA VŠEM OSTATNÍM SE DOMLUVÍME K OBOUSTRANNÉ SPOKOJENOSTI. Email - vrba@pentiaconsulting.cz. Mobil - 730552050
...
Nabídka
Do našeho týmu přijmeme recepční s angličtinou. Nástup 1.9.2017. HPP (168hod.) 13 200Kč / DPP 85 Kč/hod. Vhodné pro studentky. Pracoviště: Ostrava centrum. V případě zájmu volejte na číslo 725 677 254 nebo na pevnou linku 545 218 533 nebo posílejte životopis na ostrava zavináč cbacorp tečka cz. Bližší informace k vykonávané práci při osobním pohovoru....
Nabídka
Do našeho týmu přijmeme recepční. Nástup 1.9.2017.
HPP (168hod.) 12 200Kč / DPP 80 Kč/hod.
Vhodné pro studentky.
Pracoviště: Ostrava centrum.
V případě zájmu volejte na číslo 725 677 254 nebo na pevnou linku 545 218 533 nebo posílejte životopis na ostrava zavináč cbacorp tečka cz.
Bližší informace k vykonávané práci při osobním pohovoru....
Nabídka
K okamžitému nástupu na hlavní pracovní poměr přijmeme na pozici asistentka obchodního ředitele/ekonom uchazeče, splňující tyto minimální kriteria:
praktická znalost problematiky účetnictví - agenda přijatých a vydaných faktur, jejich důsledná kontrola, tvorba a aktualizace plánů tržeb.
Požadavky:
-SŠ/VŠ
-praxe na obdobné pozici podmínkou
-pružná pracovní doba
-flexibilita
-loajalita
-řidičský průkaz sk.B
lokalita: Dolní Jiřetín, Záluží.
CV s fotografií zašlete na email: m.jurenka@mostecka-montazni.cz...
Nabídka
Baví tě komunikovat s lidmi? Jsi student, rodič na rodičovské dovolené, důchodce nebo si chceš prostě jen přivydělat? Nabízíme zajímavou a nevšední práci po celý rok v pravidelných výzkumech nekomerčního typu, takže po tobě nebudeme chtít žádnou reklamu ani nabízení produktů. Jsme společnost Focus a již více než 20 let se zabýváme výzkumem trhu a veřejného mínění.
V současné době hledáme tazatele na průzkum týkající se problematiky bydlení mladých v Brně. Hledáme nadšence, kterým je víc jak 18 let, mají základní znalost s PC, umí bez problémů komunikovat, jsou vstřícní a pečlivý. Za jeden vyplněný dotazník dostaneš 100Kč – 300Kč, samozřejmě záleží na délce a obtížnosti dotazníku. Pracovat můžeš i na dalších průzkumech po celý rok, bez časového omezení na DPP. Samozřejmě projdete krátkým školením buď po skypu nebo emailu.
Těšíme se na zprávu od Tebe, nejlépe na email junova@focus-agency.cz více informací naleznete na našich stránkách http://www.focus-agency.cz/
...
Nabídka
Dobrý den, Pane a Paní Tato zpráva zaměřuje na jednotlivce, a všechny ty, kteří jsou v nouzi úvěru
konkrétní znovu vybudovat jejich životy. hledáte půjčku buď oživit vaše aktivity buď
pro realizaci projektu, nebo koupit byt, ale máte zakázáno bank nebo
vaším souborem v létě zamítnuta v bance.Jsem nabídnout své služby lidem, Jen , Čestný , Moudrý a Spolehlivé.
Můj úroková sazba se pohybuje od 2% do 5% dle vašeho přání.Pokud budete potřebovat peníze na jiných důvodů
prosím, neváhejte a kontaktujte mě pro více informací. Jsem k dispozici pro splnění své klienty v
dobu maximálně 3 Dnů od obdržení vaší přihlášky.
Pokud máte zájem, prosím, kontaktujte mě pro více informací.
...
Nabídka
Ahoj
Poskytujeme půjčky pro každého, kdo potřebuje a je schopen splatit s úroky ve výši 3%.
Prosím, kontaktujte nás pro více informací prostřednictvím našeho e-mailovou adresu níže:
...
Nabídka
Dobrý den,
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, pro auto koupit, koupit motocykl, pro vytváření své vlastní podnikání, pro své osobní potřeby déle na pochybách.Nabízíme půjčky peněz, rychle, za velmi příznivých podmínek, s úrokovou sazbou v nominální výši 3% bez ohledu na množství. Pro veškeré informace, prosím, přímo na e-mail níže:
...
Nabídka
Administrativní práce, překlad a případné tlumočení v Lipsku.
Dobrá angličtina a základy němčiny.
Zápisy z jednání, pomoc při prezentacích.
Samostatná činnost dle zadání.
Organizace a účast na jednání, zajišťování potřebných podkladů
Jednání s klienty, dodavateli a ostatními zaměstnanci
Zastupování jednatele, rozhodování a delegování práce ostatním v jeho nepřítomnosti
Výborné platové podmínky.
So i Ne volné.
Možnost pracovat i na ŽL...
Nabídka
For our client - the world leading supplier of industrial gases, we are looking Czech and English speaking employees to complete the customer support team for Czech and Slovak customers.
Place of work: Timisoara, Romania
Start date: ASAP
Contract type: full-time
To fulfill the requirements for the position you need to have:
- knowledge of Czech language as a native to communicate with Czech customers
- knowledge of English on the level intermediate/upper intermediate to communicate with your Romanian colleagues
- experience with administrative work is an advantage
- desire to relocate for long term
Your responsibilities will be:
- daily communicate with Czech customers in Czech language
- ensure customer issues are dealt with promptly
- provide customers with information related to price, orders, products
- enter orders and process customer returns via SAP (skills with SAP is not necessary)
More info:
+421 948 099 192...
Nabídka
Hledáme aktivních lidí, kteří rádi poznávají svět a jine kultury. Pro našeho klienta - Rumunsku společnost zabývající se distribucí průmyslových plynů obsazujeme pozici - Front / back office operator.
Place of work
Timisoara (Temešvár), Romania, Abroad – Others
Salary offered (gross)
dohodou
Start date
ASAP
Contract type
full-time
Job description, responsibilities and duties
* Ensure customer issues are dealt with promptly
* Provide customers with information related to price, orders, products
* Enter orders and quotations into SAP (Order Taking)
* Process customer returns via SAP (Order maintanance)
* Process requests for creating and updating SAP data (Customer Master Data)
* Manage the open orders by extracting and analyzing SAP reports
* Provide training and support to team members
* Maintain pricing and contract information in SAP
Other benefits
* opportunity to work in a different country
* opportunity to gain professional experience
* contract for indefinite time
* long...
Nabídka
Společnost cba corporation a.s. hledá kolegyni na administrativní výpomoc.
Pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň.
Požadujeme
•pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ
•příjemné vystupování
•pracovní nasazení a flexibilita
•znalost MS Office nutností (Excel, Word)
•základní znalosti účetnictví výhodou
•znalost AJ výhodou
•vhodné i pro absolventy s praxí v administrativě
Nabízíme
•práci na HPP
•zázemí stabilní dynamické společnosti
•možnost profesního růstu
•mladý kolektiv
•po zaškolení možnost benefitů
•platové ohodnocení dle prokazatelné praxe
Náplň práce
•zajištění administrativního chodu kanceláře
•zakládání dokumentace spojené s chodem kanceláře
•vyřizování telefonátů
•vedení drobné agendy
•evidence, rozdělování a ukládání pošty
•vedení pokladny včetně vyúčtování pokladen na pobočkách
•zajištění objednávek a komunikace s dodavateli
V případě zájmu volejte na 725 677 254 nebo 545 218 533 nebo posílejte životopisy na mail: prace@cbacorp.cz ...
Nabídka
Nejsme veliká firma... Spíš malá, rodinno - kamarádská. Nehrajeme si na veliké manažery a nemusíme prosit vzdálené vedení společnosti o každou hloupost... Spolu s majiteli firmy si o všem důležitém rozhodujeme sami. Jsme Pentia consulting - česká poradenská společnost. Na trhu působíme 13. rokem. Máme 40000 spokojených stávajících klientů a vlastní akreditovanou vzdělávací akademii. Máme hodně dobré pracovní podmínky - bezplatné zahraniční školení, služební Volkswageny, atraktivní firemní dovolené i nejvyšší meziprovize za vedení a řízení spolupracovníků na trhu. Abychom se mohli dobře postarat o naše klienty, potřebujeme rozšířit náš tým. Chcete se k nám přidat? Pošlete nám svůj životopis na náš email. Přivítáme schopné a spolehlivé posily ze všech regionů ČR - zkušené finanční poradce, začátečníky, nováčky, tipaře, manažery a prodejce investičních kovů. Chyťte svojí šanci! Nemusí se opakovat......