Práce v administrativě, hledám práci v administrativě
Inzerce a nabídky práce v oboru administrativa. Nabídky práce administrativy z Prahy, Brna, Ostravy a z dalších měst. Inzerát práce můžete zvýhodnit nebo zvýraznit. Pro pravidelné inzerenty pracovní agentury, jobs práce nabízíme VIP účet se spoustou výhod.
Sponzorované odkazy
Výpis inzerátů
Nabídka
Přijmeme kolegu/kolegyni do kanceláře. Místo je určeno pro osobu zdravotně znevýhodněnou s invalidním důchodem. Výhodou je praxe v personalistice. Jedná se o klasickou administrativní činnost, práce s PC, zadávání inzerce, základy personalistiky, zkušenost s vystavováním smluv a dohod vítána. Práce na HPP, pěkné prostředí, Brno...
Nabídka
Náplň práce: administrativní podpora pracovníků, vyřizování tel. hovorů, emailů, vyzvedávání pošty, evidence a kontrola přijatých dokladů, příprava dokladů pro hlavní účetní, přijímání návštěv....
Nabídka
Vyhrazené pracovní místo POUZE pro osoby znevýhodněné s invalidním důchodem. Přijmeme kolegu nebo kolegyni s praxí v administrativě. Práce zahrnuje nábory nových zaměstnanců a veškerá agenda s tím spojená. Práce na HPP s možností úpravy pracovní doby. Životopisy zasílejte na info @ sezev-chranenadilna.cz...
Nabídka
Nabízíme:
· mobilní telefon
· prostor pro seberealizaci a uplatnění vlastních nápadů
· práce ve stabilní společnosti
· motivační prémiová složka mzdy...
Nabídka
Pro svoji prodejnu v Brně hledáme schopné a ambiciózní pracovníky na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE / POKLADNÍ
Náplň práce:
-markování zboží na pokladně
-sjednávání splátkových smluv
-administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny)
-doplňkový prodej
Požadujeme:
-SŠ vzdělání s maturitou nebo 3 roky praxe se sepisováním splátkových smluv
-znalost práce na PC
-komunikační schopnosti a příjemné vystupování
-orientaci na zákazníka
-zodpovědnost
-trestní bezúhonnost
Nabízíme:
-zázemí silné české společnosti
-propracovaný systém zaškolení
-možnost osobního a profesního růstu
-možnost nástupu IHNED...
Nabídka
Už dávno jsme se rozhodli nebýt průměrným call centrem.
Svoji pozornost věnujeme individuálním požadavkům klientů, ale i zaměstnanců.
Základním důvodem, proč existujeme je, abychom našim obchodním partnerům dokázali poskytovat komplexní služby ? průzkumy trhu, průzkumy spokojenosti zákazníků, reklamační linky, správa pohledávek apod.
Naším specifikem je, že vždy pracujeme s existujícím seznamem klientů.
U nás dbáme na přátelskou atmosféru a spokojenost našich zaměstnanců i klientů.
U nás komunikujeme jenom se stávající zákazníky.
U nás pracujeme ve skvělém kolektivu v moderním prostředí.
Na starost budete mít:
? Řešení požadavků zákazníků
? Pasivní/aktivní telefonickou komunikaci s existujícími klienty. Podpora prodeje doplňkových produktů
Rádi nabídneme:
? Motivující finanční ohodnocení odpovídající dosaženým výsledkům
? Soulad pracovního a osobního života:
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Co neumíte, to Vás naučíme....
Nabídka
Hledáme kolegyni na administrativní výpomoc. Pozice je pouze pro ID – chráněné pracovní místo. Pracoviště Brno – Líšeň.
Požadujeme:
• pečlivost, spolehlivost, komunikativní typ
• příjemné vystupování
• pracovní nasazení a flexibilita
• znalost MS Office nutností (Excel, Word)
• základní znalosti účetnictví výhodou
• vhodné i pro absolventy s praxí v administrativě
Nabízíme:
• práci na HPP
• zázemí stabilní dynamické společnosti
• možnost profesního růstu
• mladý kolektiv
• po zaškolení možnost benefitů
• platové ohodnocení dle prokazatelné praxe
Náplň práce:
• zajištění administrativního chodu kanceláře
• zakládání dokumentace spojené s chodem kanceláře
• vyřizování telefonátů
• vedení drobné agendy
• evidence, rozdělování a ukládání pošty
• vedení pokladny včetně vyúčtování pokladen na pobočkách
• zajištění objednávek a komunikace s dodavateli
...
Nabídka
Hledáme na zkrácený úvazek asistentku. Pouze pro ID (invalidní důchodce) – chráněné pracovní místo.
Pracoviště: Praha – Dobronická.
Nástup ihned.
Požadujeme: praxe s PC - znalost word, excel, internet, komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, spolehlivost a příjemné vystupování.
Nabízíme: práce na HPP, pracovní doba PO – PÁ dopolední hodiny.
V případě zájmu volejte na 725 677 254 nebo 545 218 533 nebo posílejte životopisy na mail: prace@cbacorp.cz...
Nabídka
Co tě bude u nás čekat?
- podpora celé společnosti
- spousta zajímavé práce, která nebude úplně lehká, ale bude znamenat velkou výzvu,
- vyhledávat, kalkulovat, dozorovat obchodní případy pro Německo,
- starání se o naše aktuální a budoucí klienty,
- zpracovávat poptávky
- komunikace s personalisty,
- samorealizace
Jak si tě představujeme?
- Toužíš po svém i firemním úspěchu.
- Dokážeš rychle reagovat, sám/sama se rychle rozhodnout.
- Máš zkušenosti s obchodem – vyjednáváním? Pokud ne, tak tě to naučíme.
-německý jazyk na pokročilé úrovni
Nabízíme: -Mzda 20.000-50.000 Kč
-služební automobil a telefon
-možnost zkráceného úvazku
-práce v Českých Budjovicích
Kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně.
...
Nabídka
Hledam managera a financni poradce.Jedna se o pracovni cinnost pro statem dotovany institut,socialni organizaci,kterou lze vykonavat na ZL,DPP,DPC,brigadu,dle moznosti.Nadstandartni vydelky,cela CR....
Nabídka
Nabízíme práci v administrativě.
Pracovní pozice: administrátor.
Vzdělání: není vyžadovano (školení zajištěno).
Místo: Práce doma (na internetu). Jednou ročně se budou pořádat konference, kde zaměstnanci budou seznámeni s novinkami.
Délka práce: dlouhodobě (je možnost častečného úvazku).
Pracovní doba: pružná pracovní doba a cíle, které si nastavíte sami.
Bližší informace a registrační formulář na: LDprojekty.com/prace.html
Požadavky: samostatnost
Nebát se nových věcí
Vlastní počítač
Firma nabízí: startujeme nový projekt, proto pro ty, kteří se zaregistrují nyní, budeme v budoucnosti nabízet doplňující práci.
Naše krédo- „Změň pravidla hry“. Bližší informace a registrační formulář na: LDprojekty.com/prace.html...
Nabídka
Přijmeme nového člena týmu, kterého by bavila propagace & ticketing a měl chuť pracovat v kulturní sféře.
Co Vás čeká:
- příprava propagačních materiálů
- předprodej vstupenek
- vyúčtování prodeje
- agenda autorských práv
- statistika a dokumentace činnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- znalost práce s MS Office
- řidičský průkaz sk. B
- znalost AJ
- časová flexibilita (účast na večerních koncertech)
- orientace v oblasti klasické hudby výhodou
Co vám můžeme nabídnout:
- práci v příjemném prostředí kulturní sféry
- odpovídající platové ohodnocení
- pracovní smlouvu na plný úvazek na dobu neurčitou
- nástup možný dle dohody
- benefity: služební mobilní telefon a stravenky
- poznáte chod profesionálního orchestru zblízka
- zázemí v centru Pardubic & malý, ale stabilní tým příjemných kolegů :-)
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte spolu s profesním životopisem zasílejte do Komorní filharmonie Pardubice nejpozději do 15. 11. 2017....
Nabídka
Pro provoz v Němčících nad Hanou hledáme asistentku provozu. Práce je vhodná i pro absolventky....
Nabídka
HLEDÁME SCHOPNÉHO, PRACOVITÉHO, FÉROVÉHO PARŤÁKA NA POZICI ASISTENTKY - ASISTENTA DIVIZNÍHO MANAŽERA PROSPERUJÍCÍ PORADENSKÉ SPOLEČNOSTI. ZKUŠENOSTI Z OBLASTI FINANČNÍHO PORADENSTVÍ JSOU PRO NÁS VÍTANÉ A DOST DŮLEŽITÉ. NEJSOU VŠAK PODMÍNKOU NAŠÍ SPOLUPRÁCE... MÁME ZÁJEM JEN O VÁŽNÉ ZÁJEMCE Z PRAHY A OKOLÍ. NA VŠEM OSTATNÍM SE DOMLUVÍME K OBOUSTRANNÉ SPOKOJENOSTI. Email - vrba@pentiaconsulting.cz. Mobil - 730552050
...
Poptávka
Hledám zaměstnání jako asistentka či administrativní pracovnice. Posledních 13 let mám praxi jako asistentka v advokátní kanceláři. Jsem spolehlivá, pečlivá, flexibilní, nečiní mi problém se učit novým věcem, český jazyk ovládám bravurně a píši rychle všemi deseti. Mohu Vám tedy nabídnout své vědomosti získané dlouholetou praxí. Účetnictví neovládám. Do pracovního poměru jsem schopna nastoupit okamžitě. Na vyžádání zašlu svůj životopis. Zaměstnání hledám v Praze či v Berouně. Případné nabídky prosím na e-mailovou adresu: konstance1@centrum.cz
...